clonad Postad 10 augusti 2007 Postad 10 augusti 2007 http://img522.imageshack.us/img522/624/bildernaiq3.jpg Som titeln lyder så förstår många att det handlar om sagan om ringerna. Vi har försökt gjort en svensk version av detta. Filmen spelades in för några månader sedan i de värmlänska skogarna. Till det tekninska kan jag nog inte tillägga så mycket mer än att vi har jobbat i vegas 6.0. Kamera vet jag inte modellen på men det var en sony. :D (orka bry sig när man ser resultatet) Tyvärr så kommer vi bara lägga upp trailern och inte den 35minuter långa filmen på internet då vi inte har rättigheter till det. Till och med trailern som innehåller en låt som vi inte har tillåtelse att ha var nästa för mycket. Vi la upp den på dailymotion. Har ni några synpunkter eller frågor angående filmen så skriv vetja. Format: Flash Längd: 01:09 Enjoy... 0 Citera
Nicke_92 Postad 11 augusti 2007 Postad 11 augusti 2007 Underbart. Skulle gärna se hela, älskar parodier och har själv gjort en hel del. Riktigt bra kostymer också, som sagt skulle gärna se fullversionen om det är möjligt, maila mig isåfall på Nicke_dizzy@hotmail.com eller StudiosofIEES@hotmail.com 0 Citera
Robint Postad 16 augusti 2007 Postad 16 augusti 2007 Haha, grymt skön humor och ganska fint redigerad! Du har inte lust att berätta vad låten heter? Är väldigt tacksam om du mailar det till mig på robintrolin@hotmail.com 0 Citera
Radioman Postad 20 augusti 2007 Postad 20 augusti 2007 Bra trailer :) Snygg käpp han har som går i trappen.. :D Musiken är mäktig ... vad det nu är för något. Hur gick världspremiären? :) 0 Citera
clonad Postad 21 augusti 2007 Författare Postad 21 augusti 2007 Jorå, premiären gick bra. Vi har visat den för ett femtiotal nu. Och än så länge har vi mötts av många goda skratt och god kritik efter filmen. Tyvärr så vet jag inte låtens titel som du frågar efter. Jag får se om jag kan få ner filen till ett acceptabel filstorlek inom snar framtid 0 Citera
Jak00b Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 lite dåligt ljud när ni pratade men annars vare väl bra=) 0 Citera
MarcusLindh Postad 8 september 2007 Postad 8 september 2007 Låten är orginal soundtrack till filmen Requiem for a Dream, men den har sedan använts i trailern för Sagan om Ringen. 0 Citera
BUZEN Postad 22 januari 2009 Postad 22 januari 2009 Skicka filmen till mig är du snäll min e-mail är Emil_Raggarn@hotmail.com 0 Citera
Dark_tree Postad 8 februari 2009 Postad 8 februari 2009 tänker på tiden då ja var me i en version av sagan om ringen o ja kittlade en alv tills hans blev en orch haha :P 0 Citera
Mega99 Postad 8 februari 2009 Postad 8 februari 2009 tänker på tiden då ja var me i en version av sagan om ringen o ja kittlade en alv tills hans blev en orch haha :P Jag tänker på tiden då den där låten inte var uttjatad och necro-posting var straffbart ;) (Det där sista kanske är önsketänkande) 0 Citera
Dark_tree Postad 10 februari 2009 Postad 10 februari 2009 Jag tänker på tiden då den där låten inte var uttjatad och necro-posting var straffbart ;) (Det där sista kanske är önsketänkande) haha word :P skön film annars grabbar ^^ 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.