Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

http://img522.imageshack.us/img522/624/bildernaiq3.jpg

Som titeln lyder så förstår många att det handlar om sagan om ringerna. Vi har försökt gjort en svensk version av detta. Filmen spelades in för några månader sedan i de värmlänska skogarna.

Till det tekninska kan jag nog inte tillägga så mycket mer än att vi har jobbat i vegas 6.0. Kamera vet jag inte modellen på men det var en sony. :D (orka bry sig när man ser resultatet)

Tyvärr så kommer vi bara lägga upp trailern och inte den 35minuter långa filmen på internet då vi inte har rättigheter till det. Till och med trailern som innehåller en låt som vi inte har tillåtelse att ha var nästa för mycket.

Vi la upp den på dailymotion. Har ni några synpunkter eller frågor angående filmen så skriv vetja.

Format: Flash

Längd: 01:09

Enjoy...

Postad

Jorå, premiären gick bra. Vi har visat den för ett femtiotal nu. Och än så länge har vi mötts av många goda skratt och god kritik efter filmen.

Tyvärr så vet jag inte låtens titel som du frågar efter. Jag får se om jag kan få ner filen till ett acceptabel filstorlek inom snar framtid

• 2 veckor senare...
  • 1 år senare...
  • 3 veckor senare...
Postad
tänker på tiden då ja var me i en version av sagan om ringen o ja kittlade en alv tills hans blev en orch haha

:P

Jag tänker på tiden då den där låten inte var uttjatad och necro-posting var straffbart ;)

(Det där sista kanske är önsketänkande)

Postad
Jag tänker på tiden då den där låten inte var uttjatad och necro-posting var straffbart ;)

(Det där sista kanske är önsketänkande)

haha word :P skön film annars grabbar ^^

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...