nvm Postad 8 juli 2007 Postad 8 juli 2007 Kolla in detta http://actie.centraalbeheer.nl/commercialgame/caluccigame.htm Texten är på holländska men dom pratar på engelska sen så ni kommer förstå ändå. Jag har inte riktigt förstått sammanhanget, det måste vara en del av nån sorts reklamkampanj eller så hör det till nån film/tvserie... väldigt intressant idé tycker jag, även om det kanske inte blivit sådär jätte-jättelyckat. Men man skulle kunna göra mer av konceptet... 0 Citera
nvm Postad 8 juli 2007 Författare Postad 8 juli 2007 1993 ringde just Jag förstår vad du menar men tycker det är en jäkligt löjlig kommentar. Kan det inte vara intressant bara för att liknande saker gjordes för femton år sedan? 0 Citera
Java ex Machina Postad 8 juli 2007 Postad 8 juli 2007 1993 ringde just ...den ville ha tillbaka sin kommentar. ;) 0 Citera
Team_fagott Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 ...den ville ha tillbaka sin kommentar. ;) och din replay.. ;) Anledningen att jag regerade som jag gjorde var att jag har svåra minnen från dom "interaktiva" filmerna som släpptes till b.la sega CD CD32 och CDI. Sådant sätter sina spår. P.s Det coola är att om 15 år kommer 2007 ringa när H.S, bollyn jesper eller Carbe bumpar den här tråden. D.s 0 Citera
jmalmsten Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 hehe... och jag som gillade dom gamla interaktiva filmerna... :p... synd man inte har bredband än här... får se om jag får parasitera hos polarn inne i samhället så kan jag testa skapelsen--- 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.