H.S Posted June 20, 2007 Posted June 20, 2007 hej jag undrar om man kan använda premiere elements 3 o photoshop cs2 eller måste det vara photoshop elements o premiere elements om man ska göra fotoeffekter till videon? 0 Quote
gorse Posted June 20, 2007 Posted June 20, 2007 Jag har svårt att tro att de måste vara "samma". 0 Quote
H.S Posted June 20, 2007 Author Posted June 20, 2007 jaha tydligen va det tvunget att vara premiere elements o photoshop elements det kunde inte vara ph cs2 o p elements eftersom dom inte hörde ihop.då får jag väl köpa ph elements. 0 Quote
megawatti Posted June 25, 2007 Posted June 25, 2007 Okey?! PS cs2 är ett fristående program och ska inte spela någon roll, elements är BUDGET versonerna av de riktiga programen kan man säga. Ifall du äger CS 2 så bör du ringa Adobe och skälla ut dem totalt ifall de inte går. 0 Quote
Rogge Posted June 25, 2007 Posted June 25, 2007 jaha tydligen va det tvunget att vara premiere elements o photoshop elements det kunde inte vara ph cs2 o p elements eftersom dom inte hörde ihop.då får jag väl köpa ph elements. Du kan utan problem kunna använda Premiere Elements ihop med Photoshop CS2. Har du stött på problem? 0 Quote
H.S Posted June 29, 2007 Author Posted June 29, 2007 ja för det gick inte.tydligen måste det vara både premiere elements o photoshop elementsför det gick inte med cs2 o pre elements. men tack för svaren ändå. 0 Quote
lilla_farbrorn Posted July 2, 2007 Posted July 2, 2007 Rubrik ändrad från "shoo Jag bara undrar en sak om premiere elements o photoshop cs2". 0 Quote
H.S Posted July 2, 2007 Author Posted July 2, 2007 att importera från premiere till photoshop cs2 0 Quote
Max_H Posted July 2, 2007 Posted July 2, 2007 Det säger fortfarande absolut ingenting... - Importerar du en PSD? Eller en JPEG? Eller en TIFF? En BMP? - Om det är en PSD, innehåller den 1 eller 20 lager? Eller kanske lagerset? - RGB eller cmyk? - Storlek på bild? /Max 0 Quote
H.S Posted July 2, 2007 Author Posted July 2, 2007 jag menar att skifta program som photoshop elements o premiere elements det går ju att skifta om man vill lägga på nåt foto iu filmen då trycker man bara på en knapp så skiftar programmet såååå fort.men med photoshop cs 2 funkar det inte för elements arbetar inte med photoshop cs2 som det gör med photoshop elements. 0 Quote
Max_H Posted July 2, 2007 Posted July 2, 2007 Ok. Det stämmer. Kan tänka mig att chansen att den generella Premiere Elements användaren har Photoshop CS2 är mindre än att den samme har Photoshop Elements... Det skiljer trots allt åtskilliga tusenlappar i pris. Sen vore det ju skoj om det funkade ändå iofs... ;) Bra exempel på hur dålig felbeskrivning drar ut längden på en tråd... /Max 0 Quote
H.S Posted October 25, 2007 Author Posted October 25, 2007 sorry för det men sorry att jag skriver igen men jag måste svara för att vara artig så jag vill inte ta fram fler trådar så svara inte på det här. tack för svaren min felbeskrivning e jag lessen för tack! 0 Quote
Recommended Posts