Kenjin Postad 11 maj 2007 Postad 11 maj 2007 http://www.crazybrothers.org/Lange-leve-3.jpg Bara klicka nedan! http://www.crazybrothers.org/lange%20leve%20teaser.htm Året är 1644 och Sverige ha invaderat Norge. Hårda strider utspelas sig vid krigsfronten. I detta svenska landskapet så lever Rickard. En ung bondpojke som drömmer att dra ut i krig och kämpa ärofyllt för sitt land. Det är kommer att bli en film i sann matinè anda. Med rekvisita och ett visuellt sugande bildspråk kommer det här bli film som sticker ut. . Jus nu så håller vi på med att "post produktionen"! Ni får hålla tillgodo med denna teaser så länge. Format: Sorenson 3 Storlek: 7 meg Längd: 1 min 05 sek Trevlig visning! //Mathias "Crazybrothers" 0 Citera
Tomtebo Postad 13 maj 2007 Postad 13 maj 2007 Vackert, trevlig liten teaser! Hoppas att erat projekt blir lyckad och jag hoppas du uppdaterar vad som händer på er front. kommer isåfall följa ert projekt. 0 Citera
Sommarkatze Postad 13 maj 2007 Postad 13 maj 2007 Omg , mkt intressant kan jag lova :O Tyckte dock inte texten passa , men det är bara jag . Annars så såg jag inga andra fel. Keep up the good job :D 0 Citera
Jonnybravo Postad 13 maj 2007 Postad 13 maj 2007 Jävlar säger jag bara! Riktigt snyggt, jag vill se mer kort sagt!:D 0 Citera
afyra Postad 13 maj 2007 Postad 13 maj 2007 mäktigt! hoppas allt går bra! ps. håller med om texten 0 Citera
Kenjin Postad 14 maj 2007 Författare Postad 14 maj 2007 Ska försöka uppdater så mycket vi kan på våran hemsida, tack för era kommentarer! Det är dom man lär sig av ;-)..... 0 Citera
jernby film Postad 14 maj 2007 Postad 14 maj 2007 Snyggt jobbat, jävla bra foto och ljud, ser fram mot mer. /nils 0 Citera
Davio Postad 14 maj 2007 Postad 14 maj 2007 Bra fungerande teaser, det gjorde mig nyfiken men ifrån min sida så kunde ni tagit bort texten nästan helt. Det är tjatigt att se samma sorts text komma in på samma sätt utan att det förstärks med bilder. Skriv i forumet när filmen är klar, är nyfiken att se resultatet. 0 Citera
nvm Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 Det filmade ser bra och ambitiöst ut! Går hela filmen i den andan så blir det nog riktigt bra. Texterna såg lite powerpoint ut, menmen. 0 Citera
Gäst bollyn Postad 21 maj 2007 Postad 21 maj 2007 As bra film snyggt gjort. Hur gjorde du det där skriket??? 0 Citera
Kenjin Postad 30 maj 2007 Författare Postad 30 maj 2007 Ljude är taget på plats med lite modifieringar i postproduktionen ;-) //Mathias "CB" 0 Citera
Ivan Postad 4 juni 2007 Postad 4 juni 2007 aahhh gud va ja älskar kostymerna och rekvisitan!! har ni hyrt eller tillverkat egna? 0 Citera
Kenjin Postad 2 augusti 2007 Författare Postad 2 augusti 2007 Nu har vi snickrat ihop en ny teaser som visar lite mer! Rekvisitan och kostymer är en otroligt duktiga killar vida namn Marko Kattilakoski och Johan Karlsson! Dom är helt underbara, utan dom så hade vi svårt att få ihop denna film! Film är faktiskt klar nu, och det är bara dvd som ska göras nu! //Mathias "CB" 0 Citera
High1ander Postad 3 augusti 2007 Postad 3 augusti 2007 Ser nice ut. MEN. Att ha sadan liten ruta for trailer med "storslagen musik" gor det till ett antiklimax. Lagg upp en storre trailer, eller gor sa man kan ladda ner den. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.