Kenjin Posted May 11, 2007 Posted May 11, 2007 http://www.crazybrothers.org/Lange-leve-3.jpg Bara klicka nedan! http://www.crazybrothers.org/lange%20leve%20teaser.htm Året är 1644 och Sverige ha invaderat Norge. Hårda strider utspelas sig vid krigsfronten. I detta svenska landskapet så lever Rickard. En ung bondpojke som drömmer att dra ut i krig och kämpa ärofyllt för sitt land. Det är kommer att bli en film i sann matinè anda. Med rekvisita och ett visuellt sugande bildspråk kommer det här bli film som sticker ut. . Jus nu så håller vi på med att "post produktionen"! Ni får hålla tillgodo med denna teaser så länge. Format: Sorenson 3 Storlek: 7 meg Längd: 1 min 05 sek Trevlig visning! //Mathias "Crazybrothers" 0 Quote
Tomtebo Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Vackert, trevlig liten teaser! Hoppas att erat projekt blir lyckad och jag hoppas du uppdaterar vad som händer på er front. kommer isåfall följa ert projekt. 0 Quote
Sommarkatze Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Omg , mkt intressant kan jag lova :O Tyckte dock inte texten passa , men det är bara jag . Annars så såg jag inga andra fel. Keep up the good job :D 0 Quote
Jonnybravo Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Jävlar säger jag bara! Riktigt snyggt, jag vill se mer kort sagt!:D 0 Quote
afyra Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 mäktigt! hoppas allt går bra! ps. håller med om texten 0 Quote
Kenjin Posted May 14, 2007 Author Posted May 14, 2007 Ska försöka uppdater så mycket vi kan på våran hemsida, tack för era kommentarer! Det är dom man lär sig av ;-)..... 0 Quote
jernby film Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Snyggt jobbat, jävla bra foto och ljud, ser fram mot mer. /nils 0 Quote
Davio Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Bra fungerande teaser, det gjorde mig nyfiken men ifrån min sida så kunde ni tagit bort texten nästan helt. Det är tjatigt att se samma sorts text komma in på samma sätt utan att det förstärks med bilder. Skriv i forumet när filmen är klar, är nyfiken att se resultatet. 0 Quote
nvm Posted May 18, 2007 Posted May 18, 2007 Det filmade ser bra och ambitiöst ut! Går hela filmen i den andan så blir det nog riktigt bra. Texterna såg lite powerpoint ut, menmen. 0 Quote
Guest bollyn Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 As bra film snyggt gjort. Hur gjorde du det där skriket??? 0 Quote
Kenjin Posted May 30, 2007 Author Posted May 30, 2007 Ljude är taget på plats med lite modifieringar i postproduktionen ;-) //Mathias "CB" 0 Quote
Ivan Posted June 4, 2007 Posted June 4, 2007 aahhh gud va ja älskar kostymerna och rekvisitan!! har ni hyrt eller tillverkat egna? 0 Quote
Kenjin Posted August 2, 2007 Author Posted August 2, 2007 Nu har vi snickrat ihop en ny teaser som visar lite mer! Rekvisitan och kostymer är en otroligt duktiga killar vida namn Marko Kattilakoski och Johan Karlsson! Dom är helt underbara, utan dom så hade vi svårt att få ihop denna film! Film är faktiskt klar nu, och det är bara dvd som ska göras nu! //Mathias "CB" 0 Quote
High1ander Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Ser nice ut. MEN. Att ha sadan liten ruta for trailer med "storslagen musik" gor det till ett antiklimax. Lagg upp en storre trailer, eller gor sa man kan ladda ner den. 0 Quote
Recommended Posts