Jump to content

Recommended Posts

Posted

http://www.crazybrothers.org/Lange-leve-3.jpg

Bara klicka nedan!

http://www.crazybrothers.org/lange%20leve%20teaser.htm

Året är 1644 och Sverige ha invaderat Norge. Hårda strider utspelas sig vid krigsfronten. I detta svenska landskapet så lever Rickard. En ung bondpojke som drömmer att dra ut i krig och kämpa ärofyllt för sitt land.

Det är kommer att bli en film i sann matinè anda. Med rekvisita och ett visuellt sugande bildspråk kommer det här bli film som sticker ut. .

Jus nu så håller vi på med att "post produktionen"! Ni får hålla tillgodo med denna teaser så länge.

Format: Sorenson 3

Storlek: 7 meg

Längd: 1 min 05 sek

Trevlig visning!

//Mathias "Crazybrothers"

Posted

Vackert, trevlig liten teaser! Hoppas att erat projekt blir lyckad och jag hoppas du uppdaterar vad som händer på er front. kommer isåfall följa ert projekt.

Posted

Bra fungerande teaser, det gjorde mig nyfiken men ifrån min sida så kunde ni tagit bort texten nästan helt. Det är tjatigt att se samma sorts text komma in på samma sätt utan att det förstärks med bilder. Skriv i forumet när filmen är klar, är nyfiken att se resultatet.

Posted

Det filmade ser bra och ambitiöst ut! Går hela filmen i den andan så blir det nog riktigt bra. Texterna såg lite powerpoint ut, menmen.

Guest bollyn
Posted

As bra film snyggt gjort.

Hur gjorde du det där skriket???

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Nu har vi snickrat ihop en ny teaser som visar lite mer! Rekvisitan och kostymer är en otroligt duktiga killar vida namn Marko Kattilakoski och Johan Karlsson!

Dom är helt underbara, utan dom så hade vi svårt att få ihop denna film!

Film är faktiskt klar nu, och det är bara dvd som ska göras nu!

//Mathias "CB"