Jump to content

Kolla min hemsida! www.storfilm.se

Tor nilsson

Recommended Posts

• 1 year later...
Fungerar ju bra, men loggan är ju lite "lärare i högstadiet har precis lärt sig word clip-art text och använder det kostant för att skriva STUDIEMÖTE!!! med sned, glansig text". Tycker inte riktigt den är konsekvent med resten av sidan.

Om någon högstadielärare skulle kunna åstakomma något i närheten av det här med hjälp av word skulle jag bli imponerad. Sen kanske det inte var den snyggaste loggan jag sätt. Men helt okej för att vara gjort av nån som lägger sin huvudsakliga kraft på rörligbild.

oj kul ni kollar. Haha skön beskrivning av loggan hampusforev! tänk för att de va precis den känslan jag eftersträvade (nej). Men du har ju lite rätt kanske och de e ju absolut ingen stående storfilms-logga, även om ja e förhållandevis nöjd med den

Jo de har blitt lite av allt, inte blitt expert på nåt tyvärr men hoppas väl de ska bli bättre om man hittar nåt jobb lr skola nu snart så man kan samarbeta med folk. Tycker ni musiken funkar lr är den föör mycket royaltyfri och tråkig?