Gå till innehåll

Kolla min hemsida! www.storfilm.se


Tor nilsson

Recommended Posts

  • 1 år senare...
Fungerar ju bra, men loggan är ju lite "lärare i högstadiet har precis lärt sig word clip-art text och använder det kostant för att skriva STUDIEMÖTE!!! med sned, glansig text". Tycker inte riktigt den är konsekvent med resten av sidan.

Om någon högstadielärare skulle kunna åstakomma något i närheten av det här med hjälp av word skulle jag bli imponerad. Sen kanske det inte var den snyggaste loggan jag sätt. Men helt okej för att vara gjort av nån som lägger sin huvudsakliga kraft på rörligbild.

Länk till kommentar
Share on other sites

oj kul ni kollar. Haha skön beskrivning av loggan hampusforev! tänk för att de va precis den känslan jag eftersträvade (nej). Men du har ju lite rätt kanske och de e ju absolut ingen stående storfilms-logga, även om ja e förhållandevis nöjd med den

 

Jo de har blitt lite av allt, inte blitt expert på nåt tyvärr men hoppas väl de ska bli bättre om man hittar nåt jobb lr skola nu snart så man kan samarbeta med folk. Tycker ni musiken funkar lr är den föör mycket royaltyfri och tråkig?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...