Wilhelm_Fink Postad 5 maj 2007 Postad 5 maj 2007 Nån som hört talas om eller sett en indiefilm som ska heta ”Ingen föds ond” som gjordes 2001 eller 2002? Nån som har den eller går den ladda ner? 0 Citera
Munthe Postad 6 maj 2007 Postad 6 maj 2007 Var inte det någon sån där film som socialstyrelsen finansierades och som skulle visas i skolor? Det låter vagt bekant. 0 Citera
jmalmsten Postad 6 maj 2007 Postad 6 maj 2007 jo... det låter ju som "sökarna", både taglinen och munthes beskrivning av finansieringen... visades ju på 100 höjdare också... men så sent som 2001/2002 vetetusan... Men det kom ju en uppföljare nyligen... kanske är den? 0 Citera
alpha60 Postad 7 maj 2007 Postad 7 maj 2007 Minimalt med Google Fu gav: http://www.tellusfilm.com/recension.php?id=55000681 Vadstena, mina gamla hemtrakter. Jag vill oxå se den! 0 Citera
Munthe Postad 8 maj 2007 Postad 8 maj 2007 Ah just det! Jag satt i SFV-juryn det året den filmen tävlade. Men jag kan inte minnas att det var en långfilm? Väldigt kort långfilm isåfall. Jag har inga beständiga minnen av den. Känns som en av alla dom där filmerna där David, Olle och Erik sexton bast spelar härdade lönnmördare (kanske Ivan, Igor och Scarface) med djupa sår efter allt dom upplevt och kostymerna dom har på sig är pappas fyra storlekar för stora gå bort-kostym och det rycks väldigt mycket med armarna när skotten från vattenpistolerna avlossas. :) 0 Citera
Java ex Machina Postad 8 maj 2007 Postad 8 maj 2007 Ah just det! Jag satt i SFV-juryn det året den filmen tävlade. Men jag kan inte minnas att det var en långfilm? Väldigt kort långfilm isåfall. Jag har inga beständiga minnen av den. Känns som en av alla dom där filmerna där David, Olle och Erik sexton bast spelar härdade lönnmördare (kanske Ivan, Igor och Scarface) med djupa sår efter allt dom upplevt och kostymerna dom har på sig är pappas fyra storlekar för stora gå bort-kostym och det rycks väldigt mycket med armarna när skotten från vattenpistolerna avlossas. :) Alla här på voodoo som INTE är skyldiga till att ha medverkat i en sån film räcker upp handen. ;) 0 Citera
Pace Postad 9 maj 2007 Postad 9 maj 2007 Jag har sett delar av den. Är väl inget märkvärdigt direkt. (Jag har faktiskt tagit b-ljud ihop med Oscar och Andreas, som var fotografer, under en annan indiefilmproduktion. Jag fick sätta ljuset också kommer jag ihåg. Haha, och de ska kalla sig fotografer... :e). 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.