Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

jo... det låter ju som "sökarna", både taglinen och munthes beskrivning av finansieringen... visades ju på 100 höjdare också... men så sent som 2001/2002 vetetusan...

Men det kom ju en uppföljare nyligen... kanske är den?

Postad

Ah just det! Jag satt i SFV-juryn det året den filmen tävlade. Men jag kan inte minnas att det var en långfilm? Väldigt kort långfilm isåfall. Jag har inga beständiga minnen av den. Känns som en av alla dom där filmerna där David, Olle och Erik sexton bast spelar härdade lönnmördare (kanske Ivan, Igor och Scarface) med djupa sår efter allt dom upplevt och kostymerna dom har på sig är pappas fyra storlekar för stora gå bort-kostym och det rycks väldigt mycket med armarna när skotten från vattenpistolerna avlossas. :)

Postad
Ah just det! Jag satt i SFV-juryn det året den filmen tävlade. Men jag kan inte minnas att det var en långfilm? Väldigt kort långfilm isåfall. Jag har inga beständiga minnen av den. Känns som en av alla dom där filmerna där David, Olle och Erik sexton bast spelar härdade lönnmördare (kanske Ivan, Igor och Scarface) med djupa sår efter allt dom upplevt och kostymerna dom har på sig är pappas fyra storlekar för stora gå bort-kostym och det rycks väldigt mycket med armarna när skotten från vattenpistolerna avlossas. :)

Alla här på voodoo som INTE är skyldiga till att ha medverkat i en sån film räcker upp handen. ;)

Postad

Jag har sett delar av den. Är väl inget märkvärdigt direkt.

(Jag har faktiskt tagit b-ljud ihop med Oscar och Andreas, som var fotografer, under en annan indiefilmproduktion. Jag fick sätta ljuset också kommer jag ihåg. Haha, och de ska kalla sig fotografer... :e).

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...