Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hade premiere den 27de april. Är det månne nån som sett filmen? Man ska väl inte förvänta sej nån svensk Gudfadern men den kan ju mot all förmodan vara bra. Har vi några utlåtanden?

http://www.imdb.com/title/tt0847166/

"During emotional scenes pretty much everyone in the theater laughed. People just started walking out during the course of the screening."

Postad

Patrick Strömdahl som var ljudansvarig på Gangster berättade att det är några Stureplansbrats som finansierat hela grejen och plockat ihop folk, sen tyckte han att den var ganska kass också... ;) Mer än så vet jag inte om filmen.

Postad

Kollla på affischen, se trailern, lägg märke till att Mikael Persbrandt är med, allt man behöver göra för att förstå att den ska undvikas...

Förstår inte varför Persbrandt ska vara med i varenda jävla svensk rulle, så bra är han inte enligt mitt tycke...

Postad

haha ja Gangster och svensk film klingar ju inte i nån harmonisk melodi precis men man kan ju alltid hoppas att en ändring kommer nån gång.

Postad

om filmen håller vad trailern ( http://vadheterlaten.se/trailer/trailer-for-filmen-gangster-med-mikael-persbrandt-ne-me-quitte-pas ) lovar så kan den ju bli riktigt bra ser det ut som...

70tals giallo vibbarna i ovan nämnda trailer är ju härligt total.;)

edit... o fan... den är tydligen redan släppt... dags att kolla lokala biorepertoarerna även fasst officiella hemsidans trailer tyder på något sämre film än jag först trott...

Och jag har själv inget emot Persbrandt... han kan vara bra... när han får chansen... men oftast syns han ju bara i löpandebandlågbudgetingetvidareproduktionerna kallat Beck... så hans rykte är ju lite i farozonen även hos mig...

Postad
Kollla på affischen, se trailern, lägg märke till att Mikael Persbrandt är med, allt man behöver göra för att förstå att den ska undvikas...

Förstår inte varför Persbrandt ska vara med i varenda jävla svensk rulle, så bra är han inte enligt mitt tycke...

håller med dig, så jävla trött på den karl. känns nästan som han spelar samma karraktär fast i olika filmer. inte för han gör det dåligt men just nu ligger han på fyra "usch" av fem möjliga.

Postad

haha... jo om inte annat kommer jag sitta och vänta på kjell... gorse... vart är den där kommentaren du syftar på? hoppsan... det var sundvall du menade... sorry:)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...