Jump to content

Recommended Posts

Posted

ok jag erkänner After Effects är asbra jag tar tillbaka all min kritik AE är ju det bästa pogram som nånsin funnits (ok inte bättre än fxhome) det går ju att göra vad som helst nu har jag lärt mej mycke o då är det asbra så köp AE det ÄGER FETT!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D

(förlåt team fagott men jag har ändrat mej om ae och så du vet jag är ingen bot)

Posted

Nä du är råmodellen för ett äkta forumtroll. Hade du varit en Bot hade du varit IP banad för länge sedan. Skärp dig nu. Hur många gånger har du inte blivit tillsagd att fortsätta dina inlägg i någon av dina andra trehundra AE trådar. När den person söker efter AE i forumet hittar den bara en massa skit och spam.

Posted

jag vet o jag e lessen för det för jag vill ha bort dom inläggen jag har gjort men det gick inte o om jag fortsätter i dom inläggen då svarar ingen fast nu har ju alla trådar slagits ihop o det är ju bra men jag vill ha bort inläggen jag har gjort.sorry team fagott

Posted

förresten måste man ladda ner nåt till ae t.ex nån explosion effect eller finns allt man behöver i pogramet. fattar ni hur jag menar?

Posted

Om du söker på detonation films här på forumet kommer du hitta massor av trådar om explosioner i After Effects.

Kolla in FAQ:n är ett tips :)

Posted
jag vet o jag e lessen för det för jag vill ha bort dom inläggen jag har gjort men det gick inte o om jag fortsätter i dom inläggen då svarar ingen fast nu har ju alla trådar slagits ihop o det är ju bra men jag vill ha bort inläggen jag har gjort.sorry team fagott

så därför startar du en till?

Posted

Tråd stängd med hänvisning till 8 § och 2.1 §.

Vi har påpekat tre gånger att hålla dig till en och samma tråd när du skriver om samma sak. Detta var sista gången.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...