Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena jag skulle hemskt gärna vilja veta hur man får till en censurerad röst som dom har i efterlyst när någon vill vara anonym. Jag vill gärna få rösten så likt de som möjligt beskriv så detaljerat som ni bara kan , tacksam för svar.

Postad
spelar ingen som helst roll, det kan ni också komma med förslag om programmet får kosta hur mycket som helst.

Adobe Premiere Elements 2.0 har en sådan efekt som heter PitchShifter där kan du ändra mörk eller pipig röst.

Postad

okej tack så hemskt mycket :) är de lätt och hitta eller orkar du förklara lite mer detaljerat vart jag finner allt som behövs och så :)?

Postad
okej tack så hemskt mycket :) är de lätt och hitta eller orkar du förklara lite mer detaljerat vart jag finner allt som behövs och så :)?

Du hittar den under ljudefekter.

Finns även i andra adobe program tror jag men är inte säker :)

Postad

Pitch-shifter fungerar alldeles fint. Gärna flerstämmigt, om mjukvaran tillåter det i ett kluster (5+6+7 semi-toner ifrån orginalpitchen).

Finns även hårdvarulösningar. Annars kan du googla på "voice changer" för lite tips.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...