Gå till innehåll

Fantasyfilm?


Nicke_92

Recommended Posts

Skulle precis fråga de norbert skrev. En Sammanfatting av film idé kanske? eller var det mer ett förslag och kolla vilka som skulle tänka sig vilja vara med osv?

 

lite både och sådär :P min kompis håller på att utveckla manuset, riktigt ra faktist, även om jag inte kan det helt. filmen kommer antagligen gå under namnet tronföljaren. Tronen har ersatts av en mörk härskare, som påstår sig vara tronföljaren. Medans den riktige är... vet inte riktigt hur men han är borta... En frihetskämpe som är den äkte tronföljarens kompanion, En barbar

(inte beskrivining utan ras) vid namn sperio som bemästrar svärdskonst och båge, en mycket modig yngling, ( föresten är Sperio jag) blir tillfångatagen men lyckas fly. Detta team kämpar sig genom monster som den onde härskaren sänder ut, med hjälp av ett moster, som egentligen är hans egen vilja. Älvor ingår i manuset och även eventuelt svartalver. även onda troll och liknande. 2 former av magi finns ekvidal och natural, ekvidal är att skapa av sina egna känslor för att få fram bestar, och natural består i av att använda saker som finns i naturen för att göra detsamma.

 

 

måste tillägga att vi tänker börja när snön försvunnit, och att vi kan behöva hjälp med de allra tyngsta effekterna. Kan även tillägga att min kompis antagligen kan tänka sig en del hjälp med manuset, ska kolla upp det.

 

// Nicke på Voodoo

för Studios Of IEES

 

 

ps. replikor och rekvisita-hjälp mottages tacksamt d.s

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...