Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ja soft-air guns är ju lättast att få tag i igentligen, annars riktiga pistoler med lösa skott, skämt åsido;)

Men om du vill låta det se ut som om mantelrörelsen går av sig själv, som inte är eldriven soft air gun dvs. så gör så att du visar bara fram sidan av pistolen i närbild medans du skjuter samtidigt som någon bakom drar bak mateln

Postad

Plastbyggsats. Jag har en magnumrevolver i samma stil men jag monterade den på en platta och hängde den på väggen. En liten episode hände på jobbet. Jag tog med revolvern till jobbet för att borra två hål i den för att kunan montera den på plattan. Eftersom metalfärgen färgade av sig vid beröring lindade jag in den i lite gammalt lakan, för att skydda färgen.

Borrandet drog ut på tiden eftersom det händer att jag måste jobba, och revolvern kom att bli liggandes på skrivbordet ett tag, inlindad i sin trasa. När jag kom tillbaka till kontoret var det ett härrans uppståndelse om denna revolver innan jag lyckades övertyga alla att det var en plastmodell.

Postad

Fridens!

Jag tyckte nog att detta bygge var autentiskt.

I lumpen hade jag en AK 47 under några månader, & jag kan intyga

att denna var som en vikt plåtbit.

Glöm bara inte den vridbara snedskurna flamdämparen!

Det var nog den mest imponerade detaljen på bössan.

By the way, som passionerad pistolskytt kan jag svära på att er lokala

skytteförening säkerligen har skyttar som vill ställa upp som statister

med lite medhavd rekvisita.

I synnerhet om ni har några lokala svartkruts(läs CAS)skyttar på orten.

MVH / Jonsson

• 2 veckor senare...
Postad

nu var jag inne på modelguns.co.uk och fastnade direkt för att köpa en M16 och en Desert Eagle. Men nu undrar jag om dessa är lagliga i Sverige eller kräver licens. Vad skulle tullen säga om dom öppnar upp paketen? Eller det händer inte eftersom det är ett paket inom E.U?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...