Jvc Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Tjena voodoofilmare jag var ute och filmade här i natt. Så råkade jag tappa kameran typ 1 meter opps. Jag tänkte de är lungt var lite snö på backen också så. Men sen när jag tar upp för att kolla så ser jag att displayen spruckit på vänster sida. Så till frågan har garanti ännu på den. Men har ingen försäkring. Tror ni man kan säga något tex att den typ sprack när jag öppnaden den? Någon som själv har fått de fixat på vanlig garanti? Om den nu inte går på vanliga garantin. Vad tror ni man kan få betala för att få den fixad. 0 Quote
Jvc Posted January 7, 2007 Author Posted January 7, 2007 Ingen som råkat ut för något sånt här? Och kan hjälpa mig. 0 Quote
Jvc Posted January 8, 2007 Author Posted January 8, 2007 Hallå ingen som har haft samma problem? 0 Quote
gorse Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Det är bara att prova om det går på garantin. Säg att den spontansprack, inte ett ord om golvsyning. Se ut som ett frågetecken på alla frågor. Men jag tvivlar på att de går på det, men det är gratis att prova. Jag har lyckas få en ny telefon som synade golvet och tappade luckan. 0 Quote
e93mw Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 Det är bara att prova om det går på garantin. Säg att den spontansprack, inte ett ord om golvsyning. Se ut som ett frågetecken på alla frågor. Borde inte den här tråden flyttas till "Personregi och skådespel"? ;) 0 Quote
Stefan_holst Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 Borde inte den här tråden flyttas till "Personregi och skådespel"? ;) Ha ha Kul ;) Allvar, om kameran kostar lite så kan man höra med sitt försäkringsbolag hur hemfärsäkringen kan täcka en sådan här drullig händelse! 0 Quote
Cjwk Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 Haha gorse, känner igen mig i dig. Jag hade en dålig dag och praktiskt taget avrättade min mp3 som hängde sig i helt fel stund på dagen, hela displayen var i småbitar men jag gick tillbaka till affären och tack vare en solid(drulle) försäkring så hittade jag på en liten bättre historia och med en ytterst förvånad oskyldig min fick jag en ny mp3 som är både smidigare mindre och bättre. "Great Success" (min kompis blev inspirerad av mig, och försökte backa över sin mp3 med bilen efter en timmas övervägning av hur han skulle avrätta sin, men den höll!!! Så det blev ett vattenglas --> Ny ipod Great Success) Ne usch, detta är inget att berätta, ignorera mitt inlägg, att vara oärlig straffar sig! Jag vägde upp det genom att vara ärlig nu 0 Quote
Recommended Posts