Java ex Machina Postad 30 december 2006 Postad 30 december 2006 http://comingsoon.net/news/movienews.php?id=18197 kanske inte dags att hoppa över ån och ropa "hej" än, men nyhet ändå. på sätt och vis. Det som oroar mig är fortfarande citaten man hör från Lucas. "It's going to be fantastic. It's going to be the best one yet," har han sagt nu. 0 Citera
carbe Postad 31 december 2006 Postad 31 december 2006 En del filmer borde inte få göras..... 0 Citera
_nemo_ Postad 1 januari 2007 Postad 1 januari 2007 Jag tror på Indiana Jones 4. Om ryktet stämmer att det handlar om staden Atlantis så tror jag på en riktigt intressant och härlig film. Och att Harrison är för gammal är BS. Kolla bara på Dolt under ytan. Gubben är i bättre form än de flesta 25-åringar ju. 0 Citera
Anna_Dea Postad 1 januari 2007 Postad 1 januari 2007 Jag tror på Indiana Jones 4. Om ryktet stämmer att det handlar om staden Atlantis så tror jag på en riktigt intressant och härlig film. Det där är ju ett gammalt manus utkast som cirkulerade på nätet för 4-5 år sen, och hans bror skulle vara med ;( 0 Citera
Java ex Machina Postad 1 januari 2007 Författare Postad 1 januari 2007 Och att Harrison är för gammal är BS. Kolla bara på Dolt under ytan. Gubben är i bättre form än de flesta 25-åringar ju. iofs är den filmen 6 år gammal nu. Ford är 64 år, det är fem år äldre än sean connery var när han spelade indianas farsa i den förra indiana jones filmen... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.