lilla_farbrorn Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Inte roligast men Napoleon och Pedro i Napoleon Dynamite måste nästan nämnas. Napoleon Dynamite: (menar skolbalen) Who are you gonna ask? Pedro: That girl over there. Napoleon Dynamite: Summer Wheatly? How the heck are you gonna do that? Pedro: Build her a cake or something. 0 Quote
Java ex Machina Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Jag har fortfarande en B-Uppsats att göra på filmvetenskapen som jag gick för ett tag sedan. Kitty får mig att vilja skriva en om Donnie Darko. Såg du när samma skådespelerska spelade Ralphs mamma igår på My Name Is Earl? Tyckte jag kände igen henne, men gosh vad Kitty blivit syndig. nä jag har missat det. Ska du skriva en uppsats om Donnie Darko? har du läst boken Richard Kelley skrev om filmen? 0 Quote
Miss_Emma Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 nä jag har missat det. Ska du skriva en uppsats om Donnie Darko? har du läst boken Richard Kelley skrev om filmen? Nepp, inte läst den. Borde man göra det innan? Jag har en rätt udda ide med min uppsats... 0 Quote
Java ex Machina Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Nepp, inte läst den. Borde man göra det innan? Jag har en rätt udda ide med min uppsats... har inte läst den heller, men jag var extremt nära att köpa den när jag var i London '04 och den var billig för det var då director's cutten gick på bio där. vad har du för idé till uppsatsen? 0 Quote
Recommended Posts