Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har du möjligen testat att söka lite innan? Det fortare att göra en googling efter Blender än att posta här... och eftersom Blender hamnar högst upp på listan så...

/Max

Posted

http://www.google.se -> sök på "blender" över hela webben -> tryck på länken till blender´s hemsida som finns högst upp bland sökresultaten...

Föreslår du gör desamma nästa gång du kommer på en fråga du vill ställa. GÅr som sagt mycket fortare och folk slipper bli irriterade på dig för att du gör livet så mycket svårare för dig själv och alla andra :P

Nä, men allvarligt - sök på google först nästa gång...

Posted

Jo, det gjorde du. Rätt av dig, kinkigt av mig!

Men ibland blir "sök för helvete" svaren lite tråkiga.

Om jepser inte hade frågat hade jag aldrig hört talas om programmet ifråga.

Förmodligen kan man hitta ALLA svar och allt som avhandlas här någonstans på nätet, om man söker skickligt nog. Gröngölingar, som jag, kan behöva mer uppmuntran än stryk för att bli något.

Men du gjorde det, som sagt, ganska snyggt. Heder osv!

\\Sky

Posted

Och då kan ju jag vara ännu lite mer hjälpsam och svara på vad han egentligen frågade!

Man kan tyvär inte köpa Blender och man kan inte heller ladda ner en testversion av det.

Detta beror på att programmet är gratis, och eftersom man kan få en fullversion av programmet utan att behöva betala nånting så tyckte nog utvecklarna av programmet att det var lite onödigt att skapa en testversion som folk kan ladda ner innan dom har bestämt sig för att få hela progammet.

Här är en direktlänk till nerladdningssidan förresten:

http://www.blender.org/cms/Blender.31.0.html