odinlundin Postad 23 december 2006 Postad 23 december 2006 Var på Klippet i Stockholm på Kungsholmen och såg att dom sålde Sagan Om Konungens Återkomst Extended för 99kr! Ville bara säga det så inte någon som bor i Sthlm köper den någon annan stans, billigaste jag har sett är 269 kr på CDON.com. 0 Citera
Christian van Caine Postad 23 december 2006 Postad 23 december 2006 Den kostar samma överallt nu vad jag sett 0 Citera
odinlundin Postad 23 december 2006 Författare Postad 23 december 2006 Jag såg inte det nu när jag kollade på några kända internetaffärer och det var bara priser runt 250kr. Men du kanske tänkte på vanliga utgåvan, jag menade allafall extended med 4 diskar. 0 Citera
Swishahouse Postad 23 december 2006 Postad 23 december 2006 Köpte också min för 99 kr. Och det var ett tag sen nu. :P Men nej såklart, de var ju inte extended. 0 Citera
odinlundin Postad 23 december 2006 Författare Postad 23 december 2006 Erbjudandet är antagligen inte kvar så länge till så passa på! 0 Citera
Najka Postad 23 december 2006 Postad 23 december 2006 Det har ju kommit en ÄNNU längre version med mer extra material. Det var några timmar längre tror jag...lite sugen är man allt ;) 0 Citera
louis cyphre Postad 24 december 2006 Postad 24 december 2006 Nä, den är inte längre... det är extended + orginalklippningen i samma box.. + en nygjord dokumentär till varje film. Men visst vill man se dokumentären. Fattar inte varför de inte kan släppa den utan filmen. Jag vill inte gärna ha tre olika utgåvor av sagan om ringen. Iaf inte innan HDversionen kommer som tydligen kommer att vara helt överlägsen. New Line har någon dålig förklaring om skådisar och rättigheter vilket tydligen gör det omöjligt att släppa dokumentärer med skådisarna i om den inte följer med filmen. 0 Citera
Najka Postad 7 januari 2007 Postad 7 januari 2007 Nä, den är inte längre... det är extended + orginalklippningen i samma box.. + en nygjord dokumentär till varje film. Men visst vill man se dokumentären. Fattar inte varför de inte kan släppa den utan filmen. Jag vill inte gärna ha tre olika utgåvor av sagan om ringen. Iaf inte innan HDversionen kommer som tydligen kommer att vara helt överlägsen. New Line har någon dålig förklaring om skådisar och rättigheter vilket tydligen gör det omöjligt att släppa dokumentärer med skådisarna i om den inte följer med filmen. Jo några DVD;er med bara sagan om ringen dokumentärer skulle sitta fint. Det är ju hur intressant och gött som helst att ägna kvällen till att titta på det.. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.