soulpat Postad 20 december 2006 Postad 20 december 2006 vad på nätet hittar jag gratis effekter till vegas? tack 0 Citera
MovieMaker Postad 20 december 2006 Postad 20 december 2006 Gratis effekter är lite svåra att hitta men det finns "WinMorph" och något mer tror jag, kommer inte ihåg vad det heter men jag ska kolla upp det imorrn... Och man hittar sånt genom att söka på till exempel Google.se 0 Citera
MaSaz9023 Postad 28 december 2006 Postad 28 december 2006 Det finns ju någon sida som har färdiga explotioner på avi, mpg filer. Edit: Här var den http://www.detonationfilms.com/ 0 Citera
Headman Postad 1 januari 2007 Postad 1 januari 2007 MM, Detonation film går enormt segt! undrar vad dom har för hastighet på deras webb hotell, möjligen 2 kb/s! 0 Citera
Jawo Postad 1 januari 2007 Postad 1 januari 2007 MM, Detonation film går enormt segt! undrar vad dom har för hastighet på deras webb hotell, möjligen 2 kb/s! Det är snarare så att det är så sjukt många som tankar grejer från deras sida. 0 Citera
Headman Postad 5 januari 2007 Postad 5 januari 2007 Det är snarare så att det är så sjukt många som tankar grejer från deras sida. mm , det kan det även vara men det kan vara så att severn borde vara snabbare men dom kännar ju på den e lite seg, för då vill inte folk ladda ner varenda sak och istället köper det. men jag tror personligen att servern som deras hemsida ligger på är för seg, men jag kan ha fel. //Johannes 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.