odinlundin Postad 9 december 2006 Postad 9 december 2006 Jag undrar om man kan spela klippet baklänges i Premiere Pro? 0 Citera
Swe__ Postad 9 december 2006 Postad 9 december 2006 Varför inte läsa manualen? Givetvis ska det gå att spela ett klipp baklänges i Premiere Pro. Men som sagt, läs manualen. Det är bättre än att posta på ett forum 0 Citera
e93mw Postad 9 december 2006 Postad 9 december 2006 Jag har för mig att man helt enkelt sätter klippets uppspelningshastighet till ett negativt värde. 0 Citera
sonocronic Postad 9 december 2006 Postad 9 december 2006 Varför inte läsa manualen? Givetvis ska det gå att spela ett klipp baklänges i Premiere Pro. Men som sagt, läs manualen. Det är bättre än att posta på ett forum Om man inte har någon manual då :) 0 Citera
odinlundin Postad 9 december 2006 Författare Postad 9 december 2006 Tack så mycket för så snabba svar! 0 Citera
carbe Postad 9 december 2006 Postad 9 december 2006 Om man inte har någon manual då :) Har du ingen manual har du definitivt laddat ner programmet. I nästan alla program (inkl. premiere pro) får man en manual vid köp. 0 Citera
odinlundin Postad 9 december 2006 Författare Postad 9 december 2006 Någon som vet hur man gör det i AE då? 0 Citera
sonocronic Postad 9 december 2006 Postad 9 december 2006 Har du ingen manual har du definitivt laddat ner programmet. I nästan alla program (inkl. premiere pro) får man en manual vid köp. Ja... och :) får man inte vara här då? :) 0 Citera
carbe Postad 9 december 2006 Postad 9 december 2006 Någon som vet hur man gör det i AE då? Titta i manualen! :D 0 Citera
sky_eye Postad 9 december 2006 Postad 9 december 2006 Är det bara jag som börjar bli trött på gnällspikar? Nej, man får inte alltid manual med. Jag fick precis hem Premiere, Photoshop och Director MX. Alla i varsin jiffypåse. Ingen med någon liten trevlig bok! Ja, det fanns två DVD med Premierekursen, men, vaffan, sitta och leta på det sättet är ju ganska givande.... not! Ja, jag har beställt böcker till alla "***bible", men de finns inte i lager (jo Director har jag fått. Den som är minst akut.) Däremot känner jag till ett forum på nätet med en helvetes kompetent befolkning. Slänger någon ut en fråga där kommer det ibland ett enkelt "välj den, tryck på den, värde si eller så". Vipps, klart. Då får dessutom många andra blåbär en ahaupplevelse. "Åfan, kan man göra på det sättet..." Sen har vi ju de som inte bara kan ignorera en sådan fråga, utan lägger ner betydligt men energi på att gnälla (precis som jag gör nu). Varför inte bara svara eller ignorera? Nå, färdiggnällt! PoK ;-) \\Sky (asbestdräkt på) 0 Citera
sonocronic Postad 9 december 2006 Postad 9 december 2006 håller faktiskt med där... om man här på forumet vill att man ska kunna så mycket innan man frågar så varför gör man inte en litet "Tenta" som man måste klara först innan man blir medlem här. Det är lite väl löjligt ibland... alla har vi väl varit nybörjare med många frågor som man vill ha svar på snabbt. 0 Citera
odinlundin Postad 9 december 2006 Författare Postad 9 december 2006 Titta i manualen! :D Såg att du har After Effects också... du är ju bara 13 år så kan inte tänka mig att du har råd med det. Men kan vi inte hålla oss till topic, det här börjar likna dom andra trådarna om piratkopiering. 0 Citera
Lasse_laser Postad 10 december 2006 Postad 10 december 2006 Flyttad från Digitala effekter och compositing 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.