Gå till innehåll

Hot Dogs - Korv, Gangsters och Ultravåld..


ElManko

Recommended Posts

Jag har ändrat lite i manuset till Hot Dogs - De smaklösa. Jag har tagit bort några karaktärer, skrivit om dialogen samt lagt till en helt ny scen - "Stuck in the middle with you".

Filmen har fått en klart mörkare framtoning även om fånhumorn stundtals forfarande lyser igenom i denna vansinniga Reservoir Dogs parodi, där korv, gangsters och ultravåld levereras med kraften av en .44 Magnum.

 

Detta är det färdiga manuset. (Skol)Filmen är för tillfället i produktion.

 

Kasst eller fantastiskt.. döm själv!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Comments för fasen! Jag skulle kunna mata blinda myrslokar med manuskriptet och få mer upphetsande respons..

 

Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler §3.

Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Pace alternativt administratören.

 

Även om jag uppskattar skämtet är det tyvärr inte tillåtet att publicera bilder på saker vi inte har upphovsrätt för. Bilden har därför tagits bort.

 

Mvh Pace

Administratör, Voodoo Film forum

Länk till kommentar
Share on other sites

jag skrattade flera gånger vilket var bra. tex så har nilecity redan gjort en parodi på scenen när han får örat avskuret, så det är inte så orginellt.

 

Om du vill bli manusförfattare kan jag rekomendera att lära dig lite mer standard, skadar inte.

 

gillar repliken senap och ketschup,,,,ketschup är död

 

hoppas du får äldre skådespelare och inte personer från estetprogrammet.

 

lycka till

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...