Astral Postad 16 oktober 2006 Postad 16 oktober 2006 Hej! Jag har hört att man kan ta ett MAYAprojekt och importera in det i AE, för att sedan kunna beskåda 3D-modellen i 4comp view. Stämmer detta? och går det i sådant fall att göra något liknande från 3D-studio MAX till AE?? 0 Citera
Jawo Postad 17 oktober 2006 Postad 17 oktober 2006 Hej! Jag har hört att man kan ta ett MAYAprojekt och importera in det i AE, för att sedan kunna beskåda 3D-modellen i 4comp view. Stämmer detta? och går det i sådant fall att göra något liknande från 3D-studio MAX till AE?? Har jag aldrig hört, låter ju inte som att det skulle gå heller. Men man vet ju aldrig. 0 Citera
Max_H Postad 17 oktober 2006 Postad 17 oktober 2006 Så vitt jag vet (kan vara fel...) kan man från/i kombination med olika 3D program göra följande: - Till AE importera kamerainfo från Maya. - Exportera scener från Cinema 4D som en AE-comp. Nån mer som är hemma på 3D? /Max 0 Citera
Stefan_holst Postad 17 oktober 2006 Postad 17 oktober 2006 Hej! Jag har hört att man kan ta ett MAYAprojekt och importera in det i AE, för att sedan kunna beskåda 3D-modellen i 4comp view. Stämmer detta? och går det i sådant fall att göra något liknande från 3D-studio MAX till AE?? Efter 20sekunder på Google så hittar man detta http://toolfarm.com/pluginfinder/index.php?MAX2AE Vet inte om det är det du vill ha? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.