Gå till innehåll

Alamdv


Riizen

Recommended Posts

Har ett litet problem, när jag importerar en liten snutt film till alamdv så blir själva filmen helt vit.

Jag har provat att importera olika format men det blir samma fel hela tiden, hade Alamdv förut men då funkade det bra.

 

Kanske det något med nån codec som ligger på datan, ska kanske formatera!?

 

Och vet nån någon annan sida med plugins till alamdv än den officiela(www.fxhome.com), där måste man ju köpa programet, jag har bara demot.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja. Jag skrev också att han skulle köpa hela men också varför, jag sa inte "jävla snåljåp". Dessutom hade du inte behövt skriva 5 inlägg samt förolämpa flimmer.

 

Eftersom du förmodligen registrerat dig på detta forum enbart för att jävlas så tycker jag att Pace eller någon moderator lika gärna kan banna dig.

Länk till kommentar
Share on other sites

JR_Steff, antingen avbryter du med omedelbar verkan eller så får du möta konsekvenserna.

 

Det var inte svårt att spåra dig (Mora kommun) och fortsätter det här kommer först en anmälan till din Internetlevarantör, därefter en polisanmälan.

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu tänkte jag _egentligen_ göra ett inlägg från min skola, alternativt biblioteket för att sedan göra sarkastiska, spydiga, maliciösa (jo näjm it) inlägg om att ni (du?) i vilket fall som helst inte kunde spåra upp mig, och vara precis lika odräglig som tidigare, och mena på att även om ni gjorde en anmälan till min Internetleverantör skulle det inte spela någon roll då jag misstänker att dom;

 

1. inte kan göra något då jag inte använder min riktiga IP.

2. att även om dom skulle göra en anmälan skulle Ordningsmakten inte bry sig ett skit om en spammare på ett oansenligt forum.

 

Men jag kom i plötslig insikt om att jag inte längre är 13, och upptäckte att det inte ens var roligt längre, så jag lägger ned, ”avbryter med omedelbar verkan” om du så vill, och ber om ursäkt, förlåtelse, nåd (alltid varit förtjust i synonymer ;P) - och går tillbaka till att endast läsa forumet och få frågor besvarade genom att någon annan redan frågat dom.. ang. filmning, d.v.s.

 

Så ursäkta lilla farbrorn respektive flimmer.

 

*trallar vidare*

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...