Gå till innehåll

Die Hard 4


Java ex Machina

Recommended Posts

det där med .0 är väl något som kom med matrix? först ryktades det att Matrix Reloaded och Revolutions skulle heta The Matrix 2.0 resp 3.0 (långt innan filmerna kom), och sen ryktades det om en uppföljare till Tron som skulle heta Tron 2.0

 

och jag håller med, Die Hard 4.0 låter också knasigt.

 

Vad sägs om:

 

Die Hard Forever

Die Hard 4 Good (titlar där siffran uttalas som ett ord är ju inne)

Die Hard and Just

Die Hard, Die Fast (sen kunde femman heta Die Harder, Die Faster :D )

DH-4 (förkortningstitlar är ju också inne)

 

eller helt enkelt

Die Even Harder Than B4.

Länk till kommentar
Share on other sites

det där med .0 är väl något som kom med matrix? först ryktades det att Matrix Reloaded och Revolutions skulle heta The Matrix 2.0 resp 3.0 (långt innan filmerna kom), och sen ryktades det om en uppföljare till Tron som skulle heta Tron 2.0

 

och jag håller med, Die Hard 4.0 låter också knasigt.

 

Vad sägs om:

 

Die Hard Forever

Die Hard 4 Good (titlar där siffran uttalas som ett ord är ju inne)

Die Hard and Just

Die Hard, Die Fast (sen kunde femman heta Die Harder, Die Faster :D )

DH-4 (förkortningstitlar är ju också inne)

 

eller helt enkelt

Die Even Harder Than B4.

 

Varför inte Die Hard, Die Fast, Die Deep... Får mig att tänka på sex. Och sex är alltid bra.

Länk till kommentar
Share on other sites

enligt imdb var en av arbetstitlarna Die Hard: Reset, och en annan Die Hard 4: Die Hardest.

 

inte ens jag hade kunnat fantisera fram den sista. vet inte vad som är värst, den arbetstiteln eller det att filmen kommer att regisseras av Len "Underworld" Wiseman och skrivas av killen bakom manusen till Die Hard 2 och Bad Boys 1.

 

 

kunde de inte fixat James McTeigue eller nåt istället? han som regisserade V for Vendetta.

Länk till kommentar
Share on other sites

det där med .0 är väl något som kom med matrix? först ryktades det att Matrix Reloaded och Revolutions skulle heta The Matrix 2.0 resp 3.0 (långt innan filmerna kom), och sen ryktades det om en uppföljare till Tron som skulle heta Tron 2.0

 

 

inte bara ryktades... det kom en uppföljare vid namn Tron 2.0, fasst i spelform;)

 

eller varför inte en film där han av misstag snubblar igenom ett maskhål, hamnar i nazityskland och under julafton måste rekrytera superninjor för att rädda dagen i Reichtag...

 

Titel: Die Hard: Yipikayey, Meine Führer!

 

inspiration: Die Hard misstogs ju förut för en tysk b-action; "Den Hårde"... :P

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...