Cjwk Postad 2 september 2006 Postad 2 september 2006 Har sökt runt lite på forumet men har inte hittat det jag sökt så jag frågar: Hur går jag till väga (i Vegas) när jag redigerat färdigt min film och vill ha tillbaka allt på bandet? Tacksam för snabba svar, behöver all hjälp jag kan få tills senare ikväll. mvh Jacce 0 Citera
carbe Postad 2 september 2006 Postad 2 september 2006 Din kamera måste ha DV-OUT för att klara detta. Om det bara står dv-in och inte dv-out någonstans går det inte. 0 Citera
Cjwk Postad 2 september 2006 Författare Postad 2 september 2006 om jag nu har det, hur gör jag då i vegas? Tack för svar! 0 Citera
Film smurfen Postad 2 september 2006 Postad 2 september 2006 Spara den som AVI. Har du WinDV så kan du captura över till kameran där ifrån. 0 Citera
Cjwk Postad 2 september 2006 Författare Postad 2 september 2006 tack för svaret, dock är det vegas jag använder, tror jag lyckas klura ut det när det väl blir dax, kollade upp min kamera och jag hade Dv-in... tack gode gud. :) Höres 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.