Java ex Machina Postad 17 augusti 2006 Postad 17 augusti 2006 http://imdb.com/title/tt0235853/ kan inte tänka mig att den är ett mästerverk, men här är ett praktexempel på hur viktig titeln är för en film. 0 Citera
Christian van Caine Postad 17 augusti 2006 Postad 17 augusti 2006 Hahahahaha!!!! Den här MÅSTE jag se! :-D Luktar lite Troma av titeln! 0 Citera
_nemo_ Postad 17 augusti 2006 Postad 17 augusti 2006 Verkar vara svårt att få tag på den dock....Har sökt igenom de nätbutiker jag brukar köpa film ifrån, och ingen av de har den. 0 Citera
jmalmsten Postad 18 augusti 2006 Postad 18 augusti 2006 hm Tysk film och luktar porr... men ni har rätt, titeln är väldigt frestande... förresten så har den ju fått 9,5 i betyg så den kan ju inte vara sååå dålig;) och någon måste ju ha sett den... 0 Citera
Anna_Dea Postad 18 augusti 2006 Postad 18 augusti 2006 Det märks vad filmer kan sälja tackvare en sketen titel. Kolla bara in Snakes on a plane. Skitdålig film, som många kommer se bara för de tycker den ser komisk ut, istället för en kavlitefilm. 0 Citera
Java ex Machina Postad 18 augusti 2006 Författare Postad 18 augusti 2006 [citat=Anna_Dea;72331]Det märks vad filmer kan sälja tackvare en sketen titel. Kolla bara in Snakes on a plane. Skitdålig film, som många kommer se bara för de tycker den ser komisk ut, istället för en kavlitefilm.[/citat] eller tvärtom, "Om jag vänder mig om" fick väl jättebra kritik men det var nästan ingen som gick och såg den om jag inte minns fel. titel och affisch är a och o när det gäller att dra folk till bio. 0 Citera
Anna_Dea Postad 18 augusti 2006 Postad 18 augusti 2006 [citat=Java ex Machina;72332][citat=Anna_Dea;72331]Det märks vad filmer kan sälja tackvare en sketen titel. Kolla bara in Snakes on a plane. Skitdålig film, som många kommer se bara för de tycker den ser komisk ut, istället för en kavlitefilm.[/citat] eller tvärtom, "Om jag vänder mig om" fick väl jättebra kritik men det var nästan ingen som gick och såg den om jag inte minns fel. titel och affisch är a och o när det gäller att dra folk till bio.[/citat] Internet ger mycket bättre publicitet 'n vad affischer gör nu för tiden. Snakes on a plane har just blivit känd genom att den vart så omtalad på nätet. Annars skulle inte filmen ens ha varit omtalad utan internet. 0 Citera
jmalmsten Postad 19 augusti 2006 Postad 19 augusti 2006 hmmm ligger lite i det där... jag har ju länge velat se Boa vs. Python enkomt på grund av fordralet. eftersom den ser så förbaskat B ut:D sedan så såg jag ju faktiskt på skolan "Gay niggers from outer space" under en rast och blev förvånad att dom lagt ner så pass mycket tid på den... även fast den inte var något mästerverk... jag har ju alltid gillat Bad Movie-sidan http://www.badmovies.org/ för att fraternera runt på filmhistoriens bottenskikt:D 0 Citera
Speero Postad 19 augusti 2006 Postad 19 augusti 2006 Jag har sett Boa vs Python... ganska underhållande. Effekterna kan man prata om i en annan tråd ;) 0 Citera
Christian van Caine Postad 19 augusti 2006 Postad 19 augusti 2006 sedan så såg jag ju faktiskt på skolan "Gay niggers from outer space" under en rast och blev förvånad att dom lagt ner så pass mycket tid på den... även fast den inte var något mästerverk... Hoho! Den gamla rullen! :-D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.