Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hm Tysk film och luktar porr... men ni har rätt, titeln är väldigt frestande...

förresten så har den ju fått 9,5 i betyg så den kan ju inte vara sååå dålig;) och någon måste ju ha sett den...

Postad

Det märks vad filmer kan sälja tackvare en sketen titel. Kolla bara in Snakes on a plane. Skitdålig film, som många kommer se bara för de tycker den ser komisk ut, istället för en kavlitefilm.

Postad

[citat=Anna_Dea;72331]Det märks vad filmer kan sälja tackvare en sketen titel. Kolla bara in Snakes on a plane. Skitdålig film, som många kommer se bara för de tycker den ser komisk ut, istället för en kavlitefilm.[/citat]

eller tvärtom, "Om jag vänder mig om" fick väl jättebra kritik men det var nästan ingen som gick och såg den om jag inte minns fel. titel och affisch är a och o när det gäller att dra folk till bio.

Postad

[citat=Java ex Machina;72332][citat=Anna_Dea;72331]Det märks vad filmer kan sälja tackvare en sketen titel. Kolla bara in Snakes on a plane. Skitdålig film, som många kommer se bara för de tycker den ser komisk ut, istället för en kavlitefilm.[/citat]

eller tvärtom, "Om jag vänder mig om" fick väl jättebra kritik men det var nästan ingen som gick och såg den om jag inte minns fel. titel och affisch är a och o när det gäller att dra folk till bio.[/citat]

Internet ger mycket bättre publicitet 'n vad affischer gör nu för tiden. Snakes on a plane har just blivit känd genom att den vart så omtalad på nätet. Annars skulle inte filmen ens ha varit omtalad utan internet.

Postad

hmmm ligger lite i det där... jag har ju länge velat se Boa vs. Python enkomt på grund av fordralet. eftersom den ser så förbaskat B ut:D

sedan så såg jag ju faktiskt på skolan "Gay niggers from outer space" under en rast och blev förvånad att dom lagt ner så pass mycket tid på den... även fast den inte var något mästerverk...

jag har ju alltid gillat Bad Movie-sidan http://www.badmovies.org/ för att fraternera runt på filmhistoriens bottenskikt:D

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...