Java ex Machina Postad 10 augusti 2006 Postad 10 augusti 2006 Halo har precis fått en regissör; Neill Blomkamp. tidigare har han gjort bland annat den där transformersreklamen för citroen och den här coola kortfilmen: Alive in Joburg källa: aintitcoolnews 0 Citera
_nemo_ Postad 10 augusti 2006 Postad 10 augusti 2006 För de som inte kan se filmen i länken ovan (jag kunde inte det) kan se den här. Cool liten film, speciellt början, fick mig att se fram emot Transformers ännu mer =) Känner inte till historien till Halo, så jag vill inte uttala mig om valet av regissör. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 10 augusti 2006 Postad 10 augusti 2006 Länken fungerar men det tar åtskilliga minuter för servern att svara och sedan laddar man ned i ynka 20kb/s. Kollade youtube-versionen och jag pallar fan inte sitta och kolla på en film i så där dålig kvalité kollade första två minutrarna. Tyckte det syntes alldeles för tydligt att bilarna var 3d-animerade trots den dåliga kvalitén. 0 Citera
vilcans Postad 10 augusti 2006 Postad 10 augusti 2006 Ascool! Kul med en ny vinkel på "alien invasion"-temat. 0 Citera
Film smurfen Postad 10 augusti 2006 Postad 10 augusti 2006 Mamma mia. SKulle inte Peter Jackson Regissera Halo? Men det var en lite cool film detta endå. 0 Citera
Waryah Postad 10 augusti 2006 Postad 10 augusti 2006 [citat=Film smurfen]Mamma mia. SKulle inte Peter Jackson Regissera Halo?[/citat] Peter Jackson producerar filmen. 0 Citera
Java ex Machina Postad 11 augusti 2006 Författare Postad 11 augusti 2006 ännu värre. han är exec. producer vilket i princip innebär att han kommer att vara ännu mindre aktiv i det kreativa. 0 Citera
Movie Jonie Postad 15 augusti 2006 Postad 15 augusti 2006 Vi får se om det blir en doom film till(riktigt dålig). Men det tallar inte så mycket för det tycker jag jag tror att halo kommer bli en helt ok film men ingen top rulle. Peter jackson Är trots allt med på ett hörn och jag tror inte han kommer låta halo bli ännu en dålig film till ett bra spel :D 0 Citera
Christian van Caine Postad 15 augusti 2006 Postad 15 augusti 2006 Geez, Doom blir verkligen inte bättre med varje titt precis :-( Brädspelet är kul though! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.