Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tänkte kolla med er som kommit in i olika filmskolor:

Jag har länge undrat hur de filmer folk visar för filmskolorna ser ut...Så om någon av er här på forumet har någon film som ni visat för en filmskola (där ni kommit in)...visa den gärna för mig!

Anledningen till det här beror inte på att jag tänkte söka till någon filmskola men det skulle bara vara kul att få se...

Postad

Till Stockholm filmskola lämnar man inte in filmer som arbetsprover utan en serie med stillbilder som skall beskriva en historia, en händelse, en eller flera personer eller en plats.

Postad

jag skickade utöver bilderna även med en kortfilm till sthlms filmskola och fick höra att de såg den så du kan skicka med även sådant material. Dock så är det absolut inget krav.

Postad

alltså jag ska inte söka till någon filmskola. Men jag vill bara veta hur filmerna folk skickar såg ut. Kom du in i skolan då? Skulle vilja se filmen i så fall!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...