vilcans Postad 25 juni 2006 Postad 25 juni 2006 Idén är ju helt okej, men jag är rädd att du skulle skriva manuset i en enda mening. :-) Pröva att skriva manuset; idén håller. Tänk bara på att respektera läsaren genom att ha ett någorlunda läsligt språk. 0 Citera
baraa Postad 26 juni 2006 Författare Postad 26 juni 2006 Men jag skrev bara kortfattat om iden.Manuset är inte så.Men tack ändå 0 Citera
Mikael_hs Postad 26 juni 2006 Postad 26 juni 2006 vadå komma på hans soda? Vad menar du med "soda"? Som Joyce sa, det är inte vad man skriver om som är det viktigaste, det är hur man skriver... 0 Citera
Mega99 Postad 26 juni 2006 Postad 26 juni 2006 Baraa: Hur gammal är du? 7 år eller?! Använd punkter och BARA stavas BARA med ett A! 0 Citera
Film smurfen Postad 26 juni 2006 Postad 26 juni 2006 Hans användarnamn är ju Baraa, kanske han använde det i det sammanhagnet. 0 Citera
baraa Postad 26 juni 2006 Författare Postad 26 juni 2006 Först måste jag säga att det var första gången jag var nervös.Det andra är att JAG ÄR INTE SJU ÅR och jag är en tjej.En sak till vadå det bara stavas med ett a.Föresten det joyce sa var fel men tack för era åsikter.Men vad tyckte ni om själva iden. 0 Citera
Mega99 Postad 1 juli 2006 Postad 1 juli 2006 Man har alltid ett mellanrum efter punkt. Och ordet BARA stavas BARA med ETT A. Och angående idén så vet jag inte, du stavar för dåligt för att man ska kunna läsa det. Du kan knappast vara äldre än 10, är du dyslektiker kan jag förstå. 0 Citera
StenR Postad 2 juli 2006 Postad 2 juli 2006 baraa, ta inte åt dig för mycket av de petiga synpunkterna. Fortsätt och skriv manuset (eller ett lite längre synopsis först) så kommer du säkert själv på vad som ev fattas i din idé. Kör sen stavningskontroll på det och lägg sen ut det här igen så får du säkert bättre feedback. 0 Citera
Adam88 Postad 10 juli 2006 Postad 10 juli 2006 Mega99, vad fan är det frågan om? Baraa är en relativt ny medlem och det kanske var det första hon skrev här på forumet. Oavsett om hon inte stavar så bra eller skriver sitt användarnamn med två a så behöver inte du visa en omognad som sträcker sig långt under sju års åldern. Det där med flicka med eldkraft låter lite som Eldfödd. Från början en roman av S. King. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.