Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Idén är ju helt okej, men jag är rädd att du skulle skriva manuset i en enda mening. :-) Pröva att skriva manuset; idén håller. Tänk bara på att respektera läsaren genom att ha ett någorlunda läsligt språk.

Postad

Först måste jag säga att det var första gången jag var nervös.Det andra är att JAG ÄR INTE SJU ÅR och jag är en tjej.En sak till vadå det bara stavas med ett a.Föresten det joyce sa var fel men tack för era åsikter.Men vad tyckte ni om själva iden.

Postad

Man har alltid ett mellanrum efter punkt. Och ordet BARA stavas BARA med ETT A.

Och angående idén så vet jag inte, du stavar för dåligt för att man ska kunna läsa det. Du kan knappast vara äldre än 10, är du dyslektiker kan jag förstå.

Postad

baraa, ta inte åt dig för mycket av de petiga synpunkterna. Fortsätt och skriv manuset (eller ett lite längre synopsis först) så kommer du säkert själv på vad som ev fattas i din idé. Kör sen stavningskontroll på det och lägg sen ut det här igen så får du säkert bättre feedback.

• 2 veckor senare...
Postad

Mega99, vad fan är det frågan om?

Baraa är en relativt ny medlem och det kanske var det första hon skrev här på forumet. Oavsett om hon inte stavar så bra eller skriver sitt användarnamn med två a så behöver inte du visa en omognad som sträcker sig långt under sju års åldern.

Det där med flicka med eldkraft låter lite som Eldfödd. Från början en roman av S. King.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...