Maidensweden Posted June 23, 2006 Posted June 23, 2006 Tjena! Ville bara rekommendera Länk borttagen enligt punkt 2.1 i reglerna. - Ett ställe där man, för mindre än 300 kr kan få sig en Ipod. Min kompis fick sin igår och är jättenöjd med den. Han tipsade mig och nu tipsar jag er: kolla in sidan .
Zhyron Posted June 23, 2006 Posted June 23, 2006 Och du får din så fort tillräckligt många av oss har följt din länk och gått med
Java ex Machina Posted June 23, 2006 Posted June 23, 2006 [citat=Maidensweden]Tjena! Ville bara rekommendera http://www.eurogiveaways.com/?p=1&r=62240 - Ett ställe där man, för mindre än 300 kr kan få sig en Ipod. Min kompis fick sin igår och är jättenöjd med den. Han tipsade mig och nu tipsar jag er: kolla in sidan .[/citat] 12 inlägg kick/ban? nära gränsen känns det som i alla fall.
_nemo_ Posted June 23, 2006 Posted June 23, 2006 Killen har ju postat om andra saker med, t.ex ett av sina manus och snack om det. Nu vill han ju bara ha en Ipod, inte behöver han väl bli kickad härifrån för det?=)
Maidensweden Posted June 24, 2006 Author Posted June 24, 2006 Guys! Tycker inte att jag borde kickas för att jag försöker att visa er en sida. Dessutom så ligger ju tråden på "Filmcafe" och med en Ipod så kan man se på filmer. Så himla allvarligt var det ju inte =).
Java ex Machina Posted June 24, 2006 Posted June 24, 2006 ok iofs, jag är bara less på den typen av spam som säger åt en att ta med alla sina kompisar så får man en present osv.
Ronnie Posted June 24, 2006 Posted June 24, 2006 Tråd stängd enligt punkt 2 i reglerna. Ingen varning denna gången men tänk på att där finns regler på forumet om annonsering och liknande. Reglerna går att läsa under FAQ.
Recommended Posts