Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej, jag har funderat på att gå från Pinnacle 9 plus till Adobe Premiere Elements. Vill gärna ha ett lite stabilare program men ändå inte börja med nåt proffsfrogram än.

Frågan är bara, var finns det? Har letat på Siba, Elgiganten, ONOFF osv men hittar det inte, vill heller inte beställa från utlandet.

-Så var finns det? Helst i nån butik runt Västergötland men går också bra på nån svensk hemsida.

Tack på förhand.

//Mikael

Posted

Varför betala 1196 spänn när man kan tanka ner det gratis på tex. DC++?

Tror inte att det är många här på forumet som har betalat för sina prog.

Posted

[citat=Hasse.A]Varför betala 1196 spänn när man kan tanka ner det gratis på tex. DC++?

Tror inte att det är många här på forumet som har betalat för sina prog.[/citat]

Det var ett märkligt uttalande. Det går bra att köpa en dator för tiotusentals kronor och det går bra att köpa en kamera för minst lika mycket, men det går inte att betala 1196 spänn för att redigera filmerna?

Posted

[citat=Hasse.A]Varför betala 1196 spänn när man kan tanka ner det gratis på tex. DC++?

Tror inte att det är många här på forumet som har betalat för sina prog.[/citat]

Är det för dyrt för dig så kör med movimaker eller iMovie i stället för att komma med råd som strider mot forumreglerna. Dumt att riskera låsning av en tråd när folk vill ha hjälp med att finna inköpsställe för programvaror.

Posted

[citat=Coca Cola och Film]Men vet någon om Elements pajar kvalitén på filmen?[/citat]

Nej, Premiere Elements förstör inte kvaliteten på filmen.

Posted

Man kan nog inte säga "ladda ner den gratis". Däremot kan man säga att man kan ladda ner en provversion på Adobe:s hemsida http://www.adobe.se. För att se om man verkligen vill ha just det programet.

Jag har själv jobbat med både Pinnacle och Elements. Enligt min mening kommer inte Pinnacle i närheten av den stabilitet som Elements har.

PS. vilken fredlig bild du har :)

Posted

[citat=Coca Cola och Film][citat=neolit]Man kan nog inte säga "ladda ner den gratis". Däremot kan man säga att man kan ladda ner en provversion på Adobe:s hemsida http://www.adobe.se. För att se om man verkligen vill ha just det programet.

Jag har själv jobbat med både Pinnacle och Elements. Enligt min mening kommer inte Pinnacle i närheten av den stabilitet som Elements har.

PS. vilken fredlig bild du har :)[/citat]

Okej, då är det nog dags att byta nu då. (inte min bild alltså;) )[/citat]

Posted

[citat=Coca Cola och Film][citat=Coca Cola och Film][citat=neolit]Man kan nog inte säga "ladda ner den gratis". Däremot kan man säga att man kan ladda ner en provversion på Adobe:s hemsida http://www.adobe.se. För att se om man verkligen vill ha just det programet.

PS. vilken fredlig bild du har :)[/citat]

Okej, då är det nog dags att byta nu då. (inte min bild alltså;) )