sebbert Postad 30 maj 2006 Postad 30 maj 2006 hur lägger jag till mynningsflammor i photoshop 0 Citera
R.R Studio Postad 31 maj 2006 Postad 31 maj 2006 Jag tror att du måste precissera dig lite..:D...till vad? hur? vad skall resultatet bli?? film eller bild??....sen tror ja att du kan få svar..;):D 0 Citera
sebbert Postad 31 maj 2006 Författare Postad 31 maj 2006 jag och några polare ska göra en krigsfilm och jag får inte inn mynnings flammerna på mina test filmer 0 Citera
jbergman Postad 31 maj 2006 Postad 31 maj 2006 Det finns hur många trådar som helst som handlar om mynningsflammor. Använd sökfunktionen. /Jakob 0 Citera
odinlundin Postad 21 juni 2006 Postad 21 juni 2006 Vilket program använder du? Om du använder After Effects eller Premiere kan du göra mynningsflammorna med blå bakgrund och sen öppna i After Effects eller Premiere lägga till Chroma Key och så ser man igenom. Kanske inte bästa förklaringen men endå.... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.