ibbe_san Postad 21 maj 2006 Postad 21 maj 2006 Men men...ja har sett att i visa filmer så kan de ljusa i filmerna göras vitare och nästan glödande typ. Men resten av filmen eller bilden rättare sagt ändras inte. Jag undrar ska man höja kontrasten eller vadå??? Hoppas ni förstår. 0 Citera
Lasse_laser Postad 22 maj 2006 Postad 22 maj 2006 Det funkar bra här att fråga här. Men jag döper om den så att den har en mer passande rubrik "Göra delar av film vitare och lite glödande?". /Lasse 0 Citera
Nerve Postad 22 maj 2006 Postad 22 maj 2006 Dra en grov lumakey på bilden så bara de ljusaste partirena syns. Lägg den bilden på orginalmaterialet med en add eller screen. Lägg på en blur sen är du klar. Levla upp highlightsen i den keyade om du vill ha mer effekt. 0 Citera
ibbe_san Postad 24 maj 2006 Författare Postad 24 maj 2006 Tack lasse för namnbytet. Och tack nerve för hjälpen men i viket program ska jag göra det. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 24 maj 2006 Postad 24 maj 2006 vill man ha mindre extremt funkar en duplicering och soft light och sen blur på det. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.