pekivan Postad 20 maj 2006 Postad 20 maj 2006 Filmen handlar om knarkets baksida. Längd 7:30 Storlek 24 Mb http://www.pokerofstockholm.se/film/knark05.wmv 0 Citera
pekivan Postad 21 maj 2006 Författare Postad 21 maj 2006 Inte för att jag förväntar mig positiv kritik men kommentarer är alltid roligt!! 0 Citera
TheSebbe Postad 30 maj 2006 Postad 30 maj 2006 Tusenbröder och Malexandermord i samma film! Helt ok väl, skådespelarinsatserna bör kanske finslipas lite dock ;) 0 Citera
pekivan Postad 29 augusti 2006 Författare Postad 29 augusti 2006 Hejsan! Starta en ny tråd om del 2, se till att följa kriterierna för att få filmen godkänd. MVH/_nemo_ 0 Citera
rörmockarn Postad 2 september 2006 Postad 2 september 2006 tjena stundtals tyckte jag att filmningen var jäkligt fin och proffsig. Någon av de bästa filmningar här på forumet stundtals. 0 Citera
pekivan Postad 2 september 2006 Författare Postad 2 september 2006 tjena stundtals tyckte jag att filmningen var jäkligt fin och proffsig. Någon av de bästa filmningar här på forumet stundtals. Trevligt att höra!! Alltid kul med kritik, särskilt om den är positiv!! Vilka "stunder" tyckte du utmärkte sig?? Kul att veta inför framtida filmer. MVH 0 Citera
ThirddOracle Postad 5 september 2006 Postad 5 september 2006 Jättebra film!!! Något ni kan göra bättre är att ni lägger till muzzle flashes och kanske lite blod etc. då blir det lite mer helhet i filmen. 0 Citera
pekivan Postad 6 september 2006 Författare Postad 6 september 2006 Jättebra film!!! Något ni kan göra bättre är att ni lägger till muzzle flashes och kanske lite blod etc. då blir det lite mer helhet i filmen. Tack för kritiken. Självklart har vi tänkt göra det. Har bara runnit ut i sanden bara. Får väl ta tag i det nån dag. Kom gärna med lite + och - kommentarer. Vad va bra respektive dåligt! MVH 0 Citera
pekivan Postad 13 januari 2007 Författare Postad 13 januari 2007 Hejsan! Starta en ny tråd om del 2, se till att följa kriterierna för att få filmen godkänd. MVH/_nemo_ Har försökt flera gånger att lägga upp 2:an men ni godkänner den aldrig. Dessutom svarar ni inte på mina mail varför den inte blir godkänd!! Filmen finns att beskåda på humormaffians hemsida! MVH Pekivan 0 Citera
_nemo_ Postad 13 januari 2007 Postad 13 januari 2007 Jag har iaf inte fått något mail ifrån dig. Hursomhelst så är det ju bara att läsa FAQ. Och följa det som står där så blir filmen godkänd. T.ex så hade inte den här tråden blivit godkänd om den postats idag. Har för mig att det du gjort fel är att du bifogat bilderna på fel sätt. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 13 januari 2007 Postad 13 januari 2007 Pekivan, jag kollade din historik och det visade sig att du inte har uppfyllt kraven för "Kolla min film" en enda gång. (4 försök!!) Tänk att så många har problem med detta. Guiden hur man gör kan ju inte bli tydligare. 0 Citera
pekivan Postad 13 januari 2007 Författare Postad 13 januari 2007 Pekivan, jag kollade din historik och det visade sig att du inte har uppfyllt kraven för "Kolla min film" en enda gång. (4 försök!!) Tänk att så många har problem med detta. Guiden hur man gör kan ju inte bli tydligare. vilka fel gjorde jag? prövar igen efter att ha läst FAQ 0 Citera
ekan91 Postad 21 januari 2007 Postad 21 januari 2007 Tjena skulle du kunna skicka låten vid väg spärren den där lite kusliga musiken skulle vara perfekt för mitt nya projekt! 0 Citera
ekan91 Postad 30 januari 2007 Postad 30 januari 2007 använde ni softair guns eller replikor? 0 Citera
ash Postad 4 februari 2007 Postad 4 februari 2007 det lät väldigt plastigt när han la pistolen på bordet iaf 0 Citera
pekivan Postad 18 september 2007 Författare Postad 18 september 2007 Humormaffian.se är nu avdammad. Lite fler filmer också. Gå gärna in o kolla!! 0 Citera
pekivan Postad 18 september 2007 Författare Postad 18 september 2007 Tjena skulle du kunna skicka låten vid väg spärren den där lite kusliga musiken skulle vara perfekt för mitt nya projekt! Den heter "Force maker" och finns med på Heat soundtracket. Har för mig att det är Brian Eno. MVH 0 Citera
ekan91 Postad 29 september 2007 Postad 29 september 2007 Den heter "Force maker" och finns med på Heat soundtracket. Har för mig att det är Brian Eno. MVH Heat soundtracket vad är det? 0 Citera
pekivan Postad 9 oktober 2007 Författare Postad 9 oktober 2007 Heat soundtracket vad är det? Det är soundtracket till filmen HEAT. 0 Citera
pekivan Postad 12 oktober 2007 Författare Postad 12 oktober 2007 Ok bra. Vad tyckte du om rullen annars då? MVH 0 Citera
ekan91 Postad 12 oktober 2007 Postad 12 oktober 2007 Jag tyckte den var bra, lite saker som ni kunde gjort är mynningsflamma för lite coolare effekt lite bättre skådespeleri. till exempel han i affären han kommer precis innan för dörren och då reagerar han lite konstigt jämfört vad man skulle ha gjort annars. eller kanske inte reagerar utan han säger något utan inlevelse menar jag. mycket bra att ni gjorde lite i slowmotion när de knarkar, då lever den som kollar på de mera in i det. de var nog de jag kommer på nu men bra gjort och lycka till med era andra filmer. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.