Jump to content

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Posted
tjena stundtals tyckte jag att filmningen var jäkligt fin och proffsig. Någon av de bästa filmningar här på forumet stundtals.

Trevligt att höra!! Alltid kul med kritik, särskilt om den är positiv!!

Vilka "stunder" tyckte du utmärkte sig?? Kul att veta inför framtida filmer.

MVH

Posted
Jättebra film!!! Något ni kan göra bättre är att ni lägger till muzzle flashes och kanske lite blod etc. då blir det lite mer helhet i filmen.

Tack för kritiken. Självklart har vi tänkt göra det. Har bara runnit ut i sanden bara. Får väl ta tag i det nån dag.

Kom gärna med lite + och - kommentarer. Vad va bra respektive dåligt!

MVH

• 4 months later...
Posted
Hejsan! Starta en ny tråd om del 2, se till att följa kriterierna för att få filmen godkänd.

MVH/_nemo_

Har försökt flera gånger att lägga upp 2:an men ni godkänner den aldrig. Dessutom svarar ni inte på mina mail varför den inte blir godkänd!!

Filmen finns att beskåda på humormaffians hemsida!

MVH Pekivan

Posted

Jag har iaf inte fått något mail ifrån dig.

Hursomhelst så är det ju bara att läsa FAQ. Och följa det som står där så blir filmen godkänd. T.ex så hade inte den här tråden blivit godkänd om den postats idag. Har för mig att det du gjort fel är att du bifogat bilderna på fel sätt.

Posted

Pekivan, jag kollade din historik och det visade sig att du inte har uppfyllt kraven för "Kolla min film" en enda gång. (4 försök!!) Tänk att så många har problem med detta. Guiden hur man gör kan ju inte bli tydligare.

Posted
Pekivan, jag kollade din historik och det visade sig att du inte har uppfyllt kraven för "Kolla min film" en enda gång. (4 försök!!) Tänk att så många har problem med detta. Guiden hur man gör kan ju inte bli tydligare.

vilka fel gjorde jag? prövar igen efter att ha läst FAQ

• 2 weeks later...
  • 7 months later...
Posted
Tjena skulle du kunna skicka låten vid väg spärren den där lite kusliga musiken skulle vara perfekt för mitt nya projekt!

Den heter "Force maker" och finns med på Heat soundtracket. Har för mig att det är Brian Eno.

MVH

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Jag tyckte den var bra, lite saker som ni kunde gjort är mynningsflamma för lite coolare effekt lite bättre skådespeleri. till exempel han i affären han kommer precis innan för dörren och då reagerar han lite konstigt jämfört vad man skulle ha gjort annars. eller kanske inte reagerar utan han säger något utan inlevelse menar jag. mycket bra att ni gjorde lite i slowmotion när de knarkar, då lever den som kollar på de mera in i det. de var nog de jag kommer på nu men bra gjort och lycka till med era andra filmer.