pekivan Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Filmen handlar om knarkets baksida. Längd 7:30 Storlek 24 Mb http://www.pokerofstockholm.se/film/knark05.wmv 0 Quote
pekivan Posted May 21, 2006 Author Posted May 21, 2006 Inte för att jag förväntar mig positiv kritik men kommentarer är alltid roligt!! 0 Quote
TheSebbe Posted May 30, 2006 Posted May 30, 2006 Tusenbröder och Malexandermord i samma film! Helt ok väl, skådespelarinsatserna bör kanske finslipas lite dock ;) 0 Quote
pekivan Posted August 29, 2006 Author Posted August 29, 2006 Hejsan! Starta en ny tråd om del 2, se till att följa kriterierna för att få filmen godkänd. MVH/_nemo_ 0 Quote
rörmockarn Posted September 2, 2006 Posted September 2, 2006 tjena stundtals tyckte jag att filmningen var jäkligt fin och proffsig. Någon av de bästa filmningar här på forumet stundtals. 0 Quote
pekivan Posted September 2, 2006 Author Posted September 2, 2006 tjena stundtals tyckte jag att filmningen var jäkligt fin och proffsig. Någon av de bästa filmningar här på forumet stundtals. Trevligt att höra!! Alltid kul med kritik, särskilt om den är positiv!! Vilka "stunder" tyckte du utmärkte sig?? Kul att veta inför framtida filmer. MVH 0 Quote
ThirddOracle Posted September 5, 2006 Posted September 5, 2006 Jättebra film!!! Något ni kan göra bättre är att ni lägger till muzzle flashes och kanske lite blod etc. då blir det lite mer helhet i filmen. 0 Quote
pekivan Posted September 6, 2006 Author Posted September 6, 2006 Jättebra film!!! Något ni kan göra bättre är att ni lägger till muzzle flashes och kanske lite blod etc. då blir det lite mer helhet i filmen. Tack för kritiken. Självklart har vi tänkt göra det. Har bara runnit ut i sanden bara. Får väl ta tag i det nån dag. Kom gärna med lite + och - kommentarer. Vad va bra respektive dåligt! MVH 0 Quote
pekivan Posted January 13, 2007 Author Posted January 13, 2007 Hejsan! Starta en ny tråd om del 2, se till att följa kriterierna för att få filmen godkänd. MVH/_nemo_ Har försökt flera gånger att lägga upp 2:an men ni godkänner den aldrig. Dessutom svarar ni inte på mina mail varför den inte blir godkänd!! Filmen finns att beskåda på humormaffians hemsida! MVH Pekivan 0 Quote
_nemo_ Posted January 13, 2007 Posted January 13, 2007 Jag har iaf inte fått något mail ifrån dig. Hursomhelst så är det ju bara att läsa FAQ. Och följa det som står där så blir filmen godkänd. T.ex så hade inte den här tråden blivit godkänd om den postats idag. Har för mig att det du gjort fel är att du bifogat bilderna på fel sätt. 0 Quote
lilla_farbrorn Posted January 13, 2007 Posted January 13, 2007 Pekivan, jag kollade din historik och det visade sig att du inte har uppfyllt kraven för "Kolla min film" en enda gång. (4 försök!!) Tänk att så många har problem med detta. Guiden hur man gör kan ju inte bli tydligare. 0 Quote
pekivan Posted January 13, 2007 Author Posted January 13, 2007 Pekivan, jag kollade din historik och det visade sig att du inte har uppfyllt kraven för "Kolla min film" en enda gång. (4 försök!!) Tänk att så många har problem med detta. Guiden hur man gör kan ju inte bli tydligare. vilka fel gjorde jag? prövar igen efter att ha läst FAQ 0 Quote
ekan91 Posted January 21, 2007 Posted January 21, 2007 Tjena skulle du kunna skicka låten vid väg spärren den där lite kusliga musiken skulle vara perfekt för mitt nya projekt! 0 Quote
ekan91 Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 använde ni softair guns eller replikor? 0 Quote
ash Posted February 4, 2007 Posted February 4, 2007 det lät väldigt plastigt när han la pistolen på bordet iaf 0 Quote
pekivan Posted September 18, 2007 Author Posted September 18, 2007 Humormaffian.se är nu avdammad. Lite fler filmer också. Gå gärna in o kolla!! 0 Quote
pekivan Posted September 18, 2007 Author Posted September 18, 2007 Tjena skulle du kunna skicka låten vid väg spärren den där lite kusliga musiken skulle vara perfekt för mitt nya projekt! Den heter "Force maker" och finns med på Heat soundtracket. Har för mig att det är Brian Eno. MVH 0 Quote
ekan91 Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 Den heter "Force maker" och finns med på Heat soundtracket. Har för mig att det är Brian Eno. MVH Heat soundtracket vad är det? 0 Quote
pekivan Posted October 9, 2007 Author Posted October 9, 2007 Heat soundtracket vad är det? Det är soundtracket till filmen HEAT. 0 Quote
pekivan Posted October 12, 2007 Author Posted October 12, 2007 Ok bra. Vad tyckte du om rullen annars då? MVH 0 Quote
ekan91 Posted October 12, 2007 Posted October 12, 2007 Jag tyckte den var bra, lite saker som ni kunde gjort är mynningsflamma för lite coolare effekt lite bättre skådespeleri. till exempel han i affären han kommer precis innan för dörren och då reagerar han lite konstigt jämfört vad man skulle ha gjort annars. eller kanske inte reagerar utan han säger något utan inlevelse menar jag. mycket bra att ni gjorde lite i slowmotion när de knarkar, då lever den som kollar på de mera in i det. de var nog de jag kommer på nu men bra gjort och lycka till med era andra filmer. 0 Quote
Recommended Posts