lilla_farbrorn Postad 29 mars 2006 Postad 29 mars 2006 Ska köpa begagnad teve framöver och jag undrar vad man ska tänka på när man kollar den. I det här fallet är det en 42" med såkallad "Crt-teknik". Någon som vet något särskilt om det formatet som är tänkvärt? Vad innebär ett digitalt kamfilter? Huvudfråga: Vad ska man tänka på och vad ska man titta efter innan köp? 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 30 mars 2006 Författare Postad 30 mars 2006 Jag har kollat upp crt-tekniken nu och vet vad kamfilter är, verkar ju bra men frågar är om det är värt att lägga pengar på en ny teve nu när HD snart knackar på dörren. Vad tror ni? 0 Citera
Ronnie Postad 30 mars 2006 Postad 30 mars 2006 Personligen hade jag inte lagt några stora summor på en ny TV i dagsläget. Jag väntar ivrigt på att HD ska slå igenom och bli prisvärt här. 0 Citera
Java ex Machina Postad 1 april 2006 Postad 1 april 2006 [citat=Ronnie]Personligen hade jag inte lagt några stora summor på en ny TV i dagsläget. Jag väntar ivrigt på att HD ska slå igenom och bli prisvärt här.[/citat] Siba brukar ju sälja ut sina demo-ex billigt, testa det. min TV kommer därifrån, en 32-tums Hitatchi widescreen jag köpte för säkert tre år sedan som funkar toppen. kostade inte mer än fyra papp eller nåt och borde räcka till HD blir lagomt standard för att man ska ha råd att köpa en. kanske nåt att kolla på? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.