Joel Posted October 30, 2003 Posted October 30, 2003 Har nått förslag om hur man kan få iderna flöda igen när man har fått hjärnsläpp när det gäller filmer. Tacksam av förslag 0 Quote
Dos5.0 Posted November 30, 2003 Posted November 30, 2003 Kolla på andras filmer brukar hjälpa. Hyr ett tiopack film i olika genres och lås in dig ett par dagar. Sen är du nog på fötter igen hehe! 0 Quote
Moiraine Posted November 30, 2003 Posted November 30, 2003 Haha, mycket bra idé. Jo men verkligen. Att låta sig inspireras av andras filmer brukar alltid vara bra. Funkar när jag själv har idétorka. Det finns inte så mycket mer att tillägga. Du kan ju även läsa dagstidingar eller titta på tv, eventuellt "tjuvlyssna" på något samtal på stan lite spontant. Omvärlden inspirerar. :) 0 Quote
Henrik.Andersson Posted November 30, 2003 Posted November 30, 2003 jag brukar också lyssna på folk. och då gäller det att träffa mycket mäniskor och nya. standarden brukar vara saker som gör mig arg! mvh henrik 0 Quote
Nanook Posted February 15, 2004 Posted February 15, 2004 Jag får alltid de bästa idéerna när jag lyssnar på musik och skapar scener passande för just den låten. Ha anteckningsmöjligheter nära får idéerna brukar försvinna snabbare än låten skiftar. Fungerar speciellt bra om man reser samtidigt, så att miljön utanför alltid skiftar 0 Quote
Danne Posted February 25, 2004 Posted February 25, 2004 Lite okonventionellt sätt kanske, men jag utgår från drömmar emellanåt. Många av de skumma idéer jag haft genom åren kommer från nattliga äventyr jag varit med om. :P 0 Quote
Recommended Posts