filmpro Postad 16 mars 2006 Postad 16 mars 2006 I övermorgon är jag bortbjuden till några vänner och alla ska göra varsit framträdande. Jag tänkte att jag kanske skulle snickra ihop en liten kortfilm på två dar. Är det någon som har en någon idé på film. Är det någon som har en uppfattning om hur lång filmen bör vara om jag har 2 dar på mig att göra den? 0 Citera
Dr_Strange_Love Postad 18 mars 2006 Postad 18 mars 2006 ska vi skriva manuset för dig också? 0 Citera
Gremanz Postad 19 mars 2006 Postad 19 mars 2006 Att "snickra ihop" en film på två dagar, och inte ens ha en idé, känns ganska meningslöst. Ungefär som att åka till München med hyrt Statoil-flak och vara nykterist. Visst, det fungerar, men det är totalt jävla meningslöst. 0 Citera
filmpro Postad 19 mars 2006 Författare Postad 19 mars 2006 [citat=Gremanz]Att "snickra ihop" en film på två dagar, och inte ens ha en idé, känns ganska meningslöst. Ungefär som att åka till München med hyrt Statoil-flak och vara nykterist. Visst, det fungerar, men det är totalt jävla meningslöst.[/citat] haha, skrev du ner den innan .. :) nee jag vet de va lite skumt.. va lite trötter men asså de spelar ingen roll nu i alla fall den här "festen" har redan varit .. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.