Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ja, jag är så jävla seg.

Skaffade Napoleon Dynamite i fredags och nu har jag väl sett den ca. fem gånger.

Det här måste vara den skönaste filmen sedan The Big Lebowski. Jag blir helt jävla varm och lycklig när jag ser den.

Kläderna, färgerna, frisyrerna, ljuden, dialogen, skoldiscot, skolan, karaktärerna...

Ja, allt.

Sjukt jävla bra gjort.

Jag väntar på Nacho Libre med äckligt höga förväntningar.

Postad

anslagsbilden på Napoleon framför sitt hus, ståendes i snowjogging bootsen och den minen fick mig såld direkt, men det som verkligen gjorde det var dansscenen. jävlar vilken vändning filmen får.

och har ni kollat in vad som händer efter sluttexterna?

Postad

Ett av förra årets filmhöjdpunkter. kolla in trailern till nya filmen av regissören från Napoleon Dynamite! Den heter Noche Libre och Jack Black är i huvudrollen. Inte lika charmig men rolig verkar den.

Postad

[citat=walfridson]När gubben skjuter kossan reflekteras kameran ganska starkt i bussens dörr... Var bara tvungen att få ur mig det :D...[/citat]

det är inte värre än i Thelma & Louise när man ser HELA kamerabilen reflekteras i den kromade tankbilen.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...