MaSaz9023 Postad 4 mars 2006 Postad 4 mars 2006 Hej jag använder vegas 6.0 är nybörjare. Jag har spelat in en scen till min film men när jag lägger in avi i vegas så får jag bara ljudet ingen bild. Går i movie maker. Har sökt men inte fått nått svar i forumet. Är tacksam för allhjälp. När jag startar vegas så får jag upp an error occured whith the Media Manager. This feature will be unavailable. Media Manager initialization faild. 0 Citera
MaSaz9023 Postad 7 mars 2006 Författare Postad 7 mars 2006 Men vaffö svarar ingen! e det ingen som kan? 0 Citera
jakethesnake Postad 7 mars 2006 Postad 7 mars 2006 Jag tror du måste lägga in ljudet separat i en audiokanal, som ofta finns under vidiokanalen i timelinen. Prova att dra videoklippet till audiokanalen och om inte det går så borde det separata ljudet ligga någon annan stans, så är det i alla fall med pinnacle liquid 0 Citera
Ronnie Postad 7 mars 2006 Postad 7 mars 2006 Får du ljud & bild när du kör filmfilen i mediaspelaren? Isåfall känns det som det är något fel på din Vegas installation, speciellt med tanke på felmeddelandet. 0 Citera
MaSaz9023 Postad 7 mars 2006 Författare Postad 7 mars 2006 Ja jag får det i vlc, och i media player. Jag sökte och hittade en me samma fel men ficka aldrig nått svar kan vara mitt konstiga xp. Har bara allra första versionen av media player och det går inte att uppdatera. 0 Citera
ash Postad 7 mars 2006 Postad 7 mars 2006 det e nog nåt felt på ditt vegas. vad är det för avi du försöker lägga in? e det dv från kameran eller? 0 Citera
MaSaz9023 Postad 8 mars 2006 Författare Postad 8 mars 2006 mm, men jag har fixat ett program som heter WinAviVideoConverter så jag använder bara wmv. Märks knaptt någon skillnad i kvaliten. 0 Citera
Ronnie Postad 9 mars 2006 Postad 9 mars 2006 Så då använder du wmv filer och inte avi filer? Då är det väl så att Vegas inte kan ta de filerna, som är ett distibutionsformat och inte ett redigeringsformat. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.