DanielSjöström Postad 7 september 2007 Postad 7 september 2007 CDWOW har centrerat sin kundtjänst, så nu slussas man till utlandet för frågor och klagomål och det för "kundens bästa"! Jag är tveksam... Det enda jag har fått ut av det är ett himlans mejlande fram och tillbaka om "tekniska problem" och att de uppskattar mitt tålamod. Tålamodet börjar tryta kan jag säga. Det är väl inte så konstigt när man har väntat på filmen i 2,5 år eller så. Fast det är väl så som farsan brukar påminna mig om: "det är vägen dit som räknas, inte målet".;) 0 Citera
StenR Postad 8 september 2007 Postad 8 september 2007 Inland Empire kommer att få svensk distribution! http://www.sonetfilm.se/zino.aspx?articleID=779 0 Citera
DanielSjöström Postad 14 september 2007 Postad 14 september 2007 Underbart! Även om jag inte har fått mitt ex av CDWOW än x( så ska jag nog vänta tills efter biovisningen med DVD:n. Förrutom att man får den textad så blir upplevelsen mycket större på bion. Puh! det var för väl...:) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.