big_evert Posted October 5, 2003 Share Posted October 5, 2003 Skulle vilja se Åkerlunds Spun....någon som sett den eller?... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
street Posted October 5, 2003 Share Posted October 5, 2003 ja jag har sett den. Den var otroligt dålig, rip off. Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler §4. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med DVedran alternativt administratören. Mvh Vedran Latific Moderator, Voodoo Film forum 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
big_evert Posted October 6, 2003 Author Share Posted October 6, 2003 jag har hört att den skulle vara jävligt bra som musikvideo, men inte till långfilm....blir för mycket klippande 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twizz Posted December 24, 2003 Share Posted December 24, 2003 Jag gillade filmen skarpt! Jag rekommenderar den till alla som vill se en film med en långorgie av knark. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eljoninjo Posted January 5, 2004 Share Posted January 5, 2004 Den är ju skön!! Fint när cd:n hakar upp sig! Intressanta karaktärer. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluten_cell_nr13 Posted February 21, 2004 Share Posted February 21, 2004 Har också sett den, men måste säga att den var fruktansvärt dålig. Se hellre Requiem for a dream. Ungefär samma sak fast väldigt mycket bättre! Den enda filmen som verkligen har fått mig att bli rädd för droger. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted February 22, 2004 Share Posted February 22, 2004 Blev också lite besviken på Spun faktiskt. Requiem for a dream är dock en film som jag har i min dvd-hylla. Jag ser den dock inte som enbart anti-drog film utan mer om beroende över huvudtaget; oavsett om det är beorende av droger, kärlek eller att känna sig accepterad överhuvudtaget. Jag tycker fortfarande att Ellen Burstyn skulle ha en Oscar för sin roll i Requiem! Jag gillar också Hubert Selby jr. (som skev boken och delvis manuset till Requiem) böcker som utan undantag alltid är väldigt mörka och starka. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluten_cell_nr13 Posted February 22, 2004 Share Posted February 22, 2004 Jo, visst handlar den om beroende i allmänhet. Har inte läst Requiem i bokform. Är den lika bra som filmen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts