Lofgren Postad 11 februari 2006 Postad 11 februari 2006 Hej jag undrar om man kan ladda ner AfterEffects gratis eller måste man köpa det? ;:D
lilla_farbrorn Postad 11 februari 2006 Postad 11 februari 2006 Det är inte fel att använda forumets sökfunktion eller googla på sin fråga istället för att posta den femtioelfte tråden om samma grej. Men eftersom jag är snäll idag så tänker jag svara ändå. After Effects kostar pengar. Ganska mycket faktiskt. Du kan dock använda dig av demoversionen ett tag och sedan överväga att köpa det. Ska jag vara helt ärlig så självklart kan man ladda ned After Effects men då bryter man mot farbror polisens lagar.
Mannemoviemaker Postad 11 februari 2006 Postad 11 februari 2006 Håller med om att du ska ha årets roligaste medlem som du fått. :P Farbror polisen och femtio elfte..... :P älska lilla farbrorn
H.S Postad 22 april 2007 Postad 22 april 2007 det kostar ju typ 15.000 fast ladda ner trialen det är nästan samma sak bara att man har 30 dagar på sej
pld Postad 22 april 2007 Postad 22 april 2007 Men After Effects är ju också för proffsen. Finns ju billigare alternativ om man inte vill lägga pengar på det.
gorse Postad 23 april 2007 Postad 23 april 2007 Redan frågan tyder på att After Effects inte behövs alls. Det finns program som är enklare att använda för bättre pris.
Lasse_laser Postad 23 april 2007 Postad 23 april 2007 Som lilla_farbrorn redan sagt så finns det mängder av liknande frågor redan, jag ärr dock inte lika snäll utan stänger tråden här och nu. Använd sökfunktionen och kika i faqn. /Lasse
Recommended Posts