Nixxon Postad 9 februari 2006 Postad 9 februari 2006 Hejsan allihopa. Jag har tänkt ett tag nu och vet att det skulle vara JÄKLIGT fräck att ha en egen bollkanon hemma. En såndär som tennisspelare har fast jag skulle villja ha den till innebandybollar istället. Är det nån som har en ide om hur man skulle kunna göra? Har en elmotor som suttit på en kickboard med motor till hands och det VET jag räcker som kraft efter ett par experiment. Snälla, kom med vilka föeslag som helst! // Nixxon 0 Citera
qwertyunion Postad 15 februari 2006 Postad 15 februari 2006 BOLLKANON! inte BOLL KANON. Har du inte lärt dig om särskrivning? 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 15 februari 2006 Postad 15 februari 2006 äntligen någon själs frände som tar upp kampen mot sär skrivning! Nixxon, du kan ju köpa en boll kanon för ett par dollar om du är rikemans barn eller mång miljonär som vunnit på stryk tipset. http://www.sptennis.com/ballmachines.asp jag letade upp en hyper länk åt dig käre forum medlem. 0 Citera
Anhool Postad 15 februari 2006 Postad 15 februari 2006 [citat=lilla_farbrorn]själs frände [/citat] Jag hoppas att det där var avsiktligt :) 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 15 februari 2006 Postad 15 februari 2006 [citat=Anhool][citat=lilla_farbrorn]själs frände [/citat] Jag hoppas att det där var avsiktligt :)[/citat] jag hoppas du upptäckte fler särskrivningar än så, annars är det ju pinsamt :) 0 Citera
Anhool Postad 15 februari 2006 Postad 15 februari 2006 Damn! Jag tänkte skriva av siktligt men jag skrev fel fel. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 15 februari 2006 Postad 15 februari 2006 Bra att du har vanan att inte skriva isär iaf. Bättre lycka nästa gång. :p Detta blir mitt sista inlägg i denna tråd, eftersom den spårat ur på grund av mig. Lycka till Nixxon med bollkanonen nixxon, glöm inte att skriva ihop ord (det heter alltså "rödhårig flicka" om flickan har rött hår och inte "röd hårig flicka" då detta får en helt annan innebörd) och om du lyckas med något sorts hemmabygge med tennisbollskanonen får du posta nån cool post här i forumet. Skjut inte på grannens katt, skador kan uppkomma. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.