Gå till innehåll

Boll kanon!


Nixxon

Recommended Posts

Hejsan allihopa. Jag har tänkt ett tag nu och vet att det skulle vara JÄKLIGT fräck att ha en egen bollkanon hemma. En såndär som tennisspelare har fast jag skulle villja ha den till innebandybollar istället. Är det nån som har en ide om hur man skulle kunna göra?

Har en elmotor som suttit på en kickboard med motor till hands och det VET jag räcker som kraft efter ett par experiment.

 

Snälla, kom med vilka föeslag som helst!

 

// Nixxon

Länk till kommentar
Share on other sites

Bra att du har vanan att inte skriva isär iaf. Bättre lycka nästa gång. :p

 

Detta blir mitt sista inlägg i denna tråd, eftersom den spårat ur på grund av mig. Lycka till Nixxon med bollkanonen nixxon, glöm inte att skriva ihop ord

(det heter alltså "rödhårig flicka" om flickan har rött hår och inte "röd hårig flicka" då detta får en helt annan innebörd) och om du lyckas med något sorts hemmabygge med tennisbollskanonen får du posta nån cool post här i forumet. Skjut inte på grannens katt, skador kan uppkomma.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...