Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tänkte utnyttja delen av forumet som inte handlar om film och se om man kan få igång en liten trevlig diskussion om årets konserter. Eller gillar ni bara film? :p

Köpte idag biljetter till In Flames som spelar på Arenan den 17 mars och i sommar spelar Pearl Jam i sthlm och det är bara ett måste.

Sen blir det förmodligen Hultsfred och Augustibuller på det.

Vad ska ni se? Har ni några tips? Bidra i tråden och ge tips som vi andra kanske missat.

Postad

voodoofilmarna som ska till bullret kanske kunde ordna ett camp ihop, det hade varit grejer det! jag kanske ska dit, det blir antagligen en massa reggaespelningar i sommar, så ska man jobba på EMFs vinterfestival och Tullakrokfestivalen i sommar:).

Oturligt nog så sket jag i att se Lagwagon på mejeriet i onsdags vilket jag ångrar :(

jag kan ju alltid tipsa om den trevligaste, mysigaste och äldsa årligt återkommande festivalen i Sverige och antagligen Norden (Famfar badabambam bam baaaaaam!) Tullakrokfestivalen i Ängelholm! Yeehaw!

tipsa mig om alla grymma reggaeband som spelar i skåne tack!

Edit: kolla in sidn för mer infom om tulla: http://gottwalds.se/

Postad

[citat=lilla_farbrorn]Tänkte utnyttja delen av forumet som inte handlar om film och se om man kan få igång en liten trevlig diskussion om årets konserter. Eller gillar ni bara film? :p

Köpte idag biljetter till In Flames som spelar på Arenan den 17 mars och i sommar spelar Pearl Jam i sthlm och det är bara ett måste.

Sen blir det förmodligen Hultsfred och Augustibuller på det.

Vad ska ni se? Har ni några tips? Bidra i tråden och ge tips som vi andra kanske missat.[/citat]

Jag också skaffat biljetter till In Flames. :)

• 2 veckor senare...
Postad

yeaah. in flames is teh shit!

Vad Pearl Jams spelning kommer att kosta vet jag inte. Biljetter kommer tydligen släppas redan 6 mars och spelningen äger rum 28 juni.

Arrangör är EMA, det finns dock ingen information om PJ's spelning på hemsidan.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...