lilla_farbrorn Postad 16 januari 2006 Postad 16 januari 2006 Tänkte utnyttja delen av forumet som inte handlar om film och se om man kan få igång en liten trevlig diskussion om årets konserter. Eller gillar ni bara film? :p Köpte idag biljetter till In Flames som spelar på Arenan den 17 mars och i sommar spelar Pearl Jam i sthlm och det är bara ett måste. Sen blir det förmodligen Hultsfred och Augustibuller på det. Vad ska ni se? Har ni några tips? Bidra i tråden och ge tips som vi andra kanske missat. 0 Citera
Santafantasma Postad 16 januari 2006 Postad 16 januari 2006 Kamelot spelar i Gbg i februari, troligast kommer de till stockholm också, dom är iaf ett måste! det är väl typ den enda jag vet om just nu...men mer kommer det bli... 0 Citera
wääuu Postad 16 januari 2006 Postad 16 januari 2006 voodoofilmarna som ska till bullret kanske kunde ordna ett camp ihop, det hade varit grejer det! jag kanske ska dit, det blir antagligen en massa reggaespelningar i sommar, så ska man jobba på EMFs vinterfestival och Tullakrokfestivalen i sommar:). Oturligt nog så sket jag i att se Lagwagon på mejeriet i onsdags vilket jag ångrar :( jag kan ju alltid tipsa om den trevligaste, mysigaste och äldsa årligt återkommande festivalen i Sverige och antagligen Norden (Famfar badabambam bam baaaaaam!) Tullakrokfestivalen i Ängelholm! Yeehaw! tipsa mig om alla grymma reggaeband som spelar i skåne tack! Edit: kolla in sidn för mer infom om tulla: http://gottwalds.se/ 0 Citera
00Bengtsson Postad 16 januari 2006 Postad 16 januari 2006 Hmm, det blir nog att ta sig ned till Kuggnäsfestivalen i sommar, om man kommer in ;) http://www.kuggnas.com 0 Citera
Java ex Machina Postad 17 januari 2006 Postad 17 januari 2006 hmm Pearl Jam? vad går biljetterna på? appropå 90-talsrock, nån som tror på det där om en pumpkins-reunion? verkar ju inte särskilt troligt att Iha eller D'arcy är på iaf... 0 Citera
tomgrejs Postad 17 januari 2006 Postad 17 januari 2006 skulle på thrice idag.. men det blev framflyttat tills i april. 0 Citera
Black Star Postad 19 januari 2006 Postad 19 januari 2006 [citat=lilla_farbrorn]Tänkte utnyttja delen av forumet som inte handlar om film och se om man kan få igång en liten trevlig diskussion om årets konserter. Eller gillar ni bara film? :p Köpte idag biljetter till In Flames som spelar på Arenan den 17 mars och i sommar spelar Pearl Jam i sthlm och det är bara ett måste. Sen blir det förmodligen Hultsfred och Augustibuller på det. Vad ska ni se? Har ni några tips? Bidra i tråden och ge tips som vi andra kanske missat.[/citat] Jag också skaffat biljetter till In Flames. :) 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 27 januari 2006 Författare Postad 27 januari 2006 yeaah. in flames is teh shit! Vad Pearl Jams spelning kommer att kosta vet jag inte. Biljetter kommer tydligen släppas redan 6 mars och spelningen äger rum 28 juni. Arrangör är EMA, det finns dock ingen information om PJ's spelning på hemsidan. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.