maxv Postad 6 januari 2006 Postad 6 januari 2006 "Fagtomten" Detta är en julhälsning som SVT har vägrat att visa i alla år. Men det är tomtens dåliga dag. Bilder: http://img.photobucket.com/albums/v739/maxflow90/Fagtomten.jpg Format: WMV Längd: 05:36 Storlek: 10,96 MB Filmen: http://www.sprocket.se/media.php?id=1292 0 Citera
maxv Postad 11 januari 2006 Författare Postad 11 januari 2006 Det går tydligen inte att kolla på filmen, Någon forumledare kan väl radera den... 0 Citera
Pace Postad 11 januari 2006 Postad 11 januari 2006 [citat=Yousendit.com]Unfortunately, your file has expired. A link is valid for 7 days or a limited number of downloads, whichever occurs first."[/citat] Förslag: Lägg upp din fil på en fildelningstjänst som inte tar bort filerna efter ett visst antal dagar. Tips på dessa finns i den klistrade tråden [thread=5873]Beskriv din film innan du lägger upp den (Läs detta först!)[/thread]. 0 Citera
maxv Postad 21 januari 2006 Författare Postad 21 januari 2006 Sådär. Nu ska den väl funka ;) 0 Citera
arvid Postad 23 januari 2006 Postad 23 januari 2006 Slå och skjuta är nåt som dom flesta tydligen gärna filmar. Och det är väl ok om det bara fanns nån vettig anledning till slåendet och skjutandet. Så att det liksom finns nån typ av handling i filmen. Förutom det tycker jag att ljudnivåerna har det blivit lite si och så med. 0 Citera
Movie Jonie Postad 26 januari 2006 Postad 26 januari 2006 Rolig film. kanske skulle finnas lite mer handling och lite andra vinklar tycker jag men alla har ju olika smak så det är väl upp till var och en.:) Men jag tyckte den var skit rolig. Ser fram i mot nästa film :D 0 Citera
maxv Postad 28 januari 2006 Författare Postad 28 januari 2006 Tackar så mycket :D Ja, det var ju bara en ganska enkel produktion och inget vi la ner så himla mycket tid på, men i vår kommer vi med lite nya filmer, förhoppningsvis. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.