Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

[citat=Yousendit.com]Unfortunately, your file has expired. A link is valid for 7 days or a limited number of downloads, whichever occurs first."[/citat]

Förslag: Lägg upp din fil på en fildelningstjänst som inte tar bort filerna efter ett visst antal dagar. Tips på dessa finns i den klistrade tråden [thread=5873]Beskriv din film innan du lägger upp den (Läs detta först!)[/thread].

• 2 veckor senare...
Postad

Slå och skjuta är nåt som dom flesta tydligen gärna filmar. Och det är väl ok om det bara fanns nån vettig anledning till slåendet och skjutandet. Så att det liksom finns nån typ av handling i filmen. Förutom det tycker jag att ljudnivåerna har det blivit lite si och så med.

Postad

Rolig film. kanske skulle finnas lite mer handling och lite andra vinklar tycker jag men alla har ju olika smak så det är väl upp till var och en.:)

Men jag tyckte den var skit rolig. Ser fram i mot nästa film :D

Postad

Tackar så mycket :D Ja, det var ju bara en ganska enkel produktion och inget vi la ner så himla mycket tid på, men i vår kommer vi med lite nya filmer, förhoppningsvis.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...