Gremanz Posted January 3, 2006 Posted January 3, 2006 Hej! Sitter här och skriver och fick en fundering som jag inte riktigt kännt att jag hittat något vettigt svar på. Hur ska en sådan här situation byggas upp? Ena karaktären har löpande dialog som försökes avbrytas av en annan. Me have gissat a lot of shit now (checka bifogad) 0 Quote
Anhool Posted January 4, 2006 Posted January 4, 2006 http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=2890&highlight=cont%27d Om jbergman har rätt så ska du alltså skriva cont'd. Det är det ända jag kan. 0 Quote
Gremanz Posted January 5, 2006 Author Posted January 5, 2006 ok, säger väll inte så mycket, men struntsamma. antar att det inte är such a big deal then om ingen reagerar. 0 Quote
tomasz1985 Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 ULLA Och så såg vi såna där små fåglar du vet såna som är typ världens minsta- KALLE Jag- ULLA Med små små vingar och- KALLE Nu räcker det! 0 Quote
Recommended Posts