Gremanz Postad 3 januari 2006 Postad 3 januari 2006 Hej! Sitter här och skriver och fick en fundering som jag inte riktigt kännt att jag hittat något vettigt svar på. Hur ska en sådan här situation byggas upp? Ena karaktären har löpande dialog som försökes avbrytas av en annan. Me have gissat a lot of shit now (checka bifogad) 0 Citera
Anhool Postad 4 januari 2006 Postad 4 januari 2006 http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=2890&highlight=cont%27d Om jbergman har rätt så ska du alltså skriva cont'd. Det är det ända jag kan. 0 Citera
Gremanz Postad 5 januari 2006 Författare Postad 5 januari 2006 ok, säger väll inte så mycket, men struntsamma. antar att det inte är such a big deal then om ingen reagerar. 0 Citera
tomasz1985 Postad 5 januari 2006 Postad 5 januari 2006 ULLA Och så såg vi såna där små fåglar du vet såna som är typ världens minsta- KALLE Jag- ULLA Med små små vingar och- KALLE Nu räcker det! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.