Pace Postad 30 juli 2002 Postad 30 juli 2002 Aha, jag har läst lite om Hjärta av Sten-diskussionerna på Independent.nu och är lite sugen på att köpa den. Kan du skicka den på VHS mot betalning? 0 Citera
ungfilmare Postad 4 augusti 2002 Postad 4 augusti 2002 dogge, vad kostar AlamDV? Gick in på deras hemsida och kan säga att jag är djupt imponerad i förhållande till att priset endast var 50 dollar eller vad det var (om jag inte kommer ihåg HELT fel!!!). Var köpte du det och hur mycket kostade det där? 0 Citera
dogge Postad 6 augusti 2002 Postad 6 augusti 2002 man köper programmet på hemsidan...man kan aldda ner en demo...man betalar o tankar ner hela...kolla in på sidan så står det förklarat Mvh / Dogge 0 Citera
världens_sämsta_man Postad 19 februari 2003 Postad 19 februari 2003 Angående replikor. Det borde ju fungera minst lika bra med soft airguns. Finns ju mycket tyngre vapen att välja på och dom är betydligt billigare. Däremot får man lägga på mer metalliska ljud efteråt. 0 Citera
blund Postad 17 mars 2003 Postad 17 mars 2003 I El Mariachi använde Robert Rodriguez blodfyllda kondomer som squibs. Om man tittar mkt noga på filmen kan man faktiskt se kondomerna hoppa ur bild. Å eftersom hans vapen bara kunde skjuta ett skott i taget, klippte han helt enkelt ifrån till offret samtidigt som ljudet smattrade på. Det funkar väldigt bra tycker jag. En kompis använde förresten en soft air-gun med tigerskott i å fick det att se helt okej ut. 0 Citera
rude_boy Postad 8 mars 2006 Postad 8 mars 2006 anners finns det en britisk sida som man kan beställa "modelguns", replikor med lösa skott till.... men det blir nog dyrt med frakt o.s.v sen vet jag inte hur lagen gäller i Sverige heller...men det är ett förslag... http://www.modelguns.co.uk/ här är sidan iallafall... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.