Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Aha, jag har läst lite om Hjärta av Sten-diskussionerna på Independent.nu och är lite sugen på att köpa den. Kan du skicka den på VHS mot betalning?

Postad

dogge, vad kostar AlamDV?

Gick in på deras hemsida och kan säga att jag är djupt imponerad i förhållande till att priset endast var 50 dollar eller vad det var (om jag inte kommer ihåg HELT fel!!!). Var köpte du det och hur mycket kostade det där?

Postad

man köper programmet på hemsidan...man kan aldda ner en demo...man betalar o tankar ner hela...kolla in på sidan så står det förklarat

Mvh / Dogge

• 6 månader senare...
  • 4 veckor senare...
Postad

I El Mariachi använde Robert Rodriguez blodfyllda kondomer som squibs. Om man tittar mkt noga på filmen kan man faktiskt se kondomerna hoppa ur bild. Å eftersom hans vapen bara kunde skjuta ett skott i taget, klippte han helt enkelt ifrån till offret samtidigt som ljudet smattrade på. Det funkar väldigt bra tycker jag.

En kompis använde förresten en soft air-gun med tigerskott i å fick det att se helt okej ut.

• 2 år senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...