Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ska jag vara ärlig så verkar det där vara den mest onödiga grejen på länge. Känns som att det går för långt när man ska börja mjölka pengar på extramaterialet som bör finnas med när man köper filmen och ingen annanstans (möjligtvis på nätet och så, men fan inte till försäljning).

Posted

själv kollar jag alltid på extramaterial. nu får man med en massa limited editions prylar. denna utgåva är helt sjukt grymm och snygg att ha på rummet ;)

Posted

Tja jag måste säga att T-kock och lilla farbrorn har en poäng men jag är också extramatrial och prylnörd så jag har full förståelse för dig speero. Visst kan man se allt på internet gratismen det är ju inte samma grej, det är sånt föräldrar aldrig kan inse. Det är nåt speciellt över att ha den stående och se allmänt fin ut i bokhyllan i säkert förvar. Att nöja sig med att den finns på internet är ju som att ladda ner film istället för att ha en DVD samling.:)

Ps, såg en hel bunt med nya trailers och TV spots idag, är otroligt pepp inför King Kong nu, nån som känner likadant?:)

Posted

Förstå mig inte fel nu, jag är mer eller mindre kär i extramaterial. Speciellt kommentarer (jag är väl en av de kanske 10 människorna i världen som lyssnar på kommentarspåret :D). Men när man börjar sälja extramaterialet för sig och filmer för sig så har det helt enkelt gått för långt. Hollywood gräver sin egen grav.

Posted

Peter Jackson har ju dom bästa extramaterialen just nu. Han visar all och lägger till en massa sköna saker i sina boxar. Han har lagt ner mycket tid på bara lansera denna box och att få den gjord. Alla gillar olika, men me like King Kong.

Posted

Tja att sälja extramaterial för sig tycker inte jag ärvärre änn att sälja filmfigurer. Det säljs för sig men har ändå med filmen att göra, båda kan användas som prydnadssak i bokhyllan. Jag är förästen också en av de 10 perosner i världen som gillar kommentar spår:D

Posted

Äh, skivorna med extramaterial kostar extra.. Jag köper alltid filmer med extraskiva om extramaterialet verkar intressant... Och när det gäller PJs filmer så är extramaterialet lika bra som filmen.. Tror jag glott igenom extramaterialet till LOTR fler gånger än själva filmen.. Den där boxen är kanske overkill för mig med, men själva skivorna tänker jag köpa.. vad kostar dom? 150 typ? Är det värt för bra extramaterial tycker jag...

Posted

Jo, jag såg att dom ökat priset.. Var listad på 150:- innan den kom ut.. Kostar 189:- nu på discshop och webhallen..

Men vad är det för extra i den där boxen då? Mest foton å prylar va? Det är extramaterialskivorna jag är ute efter så jag ser ingen anledning att lägga ut en hunka till för något jag antagligen kommer att slänga.

Vad är det för nåt i det där häftet? Är det något som är värt att ha?!

Posted

Wooooooow. Riktigt snygg var boxen. Bilderna var heltsjukt fräcka och själva produktionsdagboken såg ut som en gammal dagbok med spänne. Hur nöjd som helst.